quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:33 schreef Aventura het volgende:
Ik zag ventje vanmiddag opeens van een buiklig op handen en knieen gaan staan, zijn kontje opzij werpen en in zithouding terechtkomen! Mijn mond viel open!
Hier op het cb zeiden ze dat ik voorzichtig kon beginnen met bijvoeding. Niet elke dag, dat dan niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef bitterend het volgende:
Ik heb bij onze cb gevraagd hoe ze tegen bijvoeding aankijken en ze vinden ook dat met volledige bv je het beste tot 6 maanden kan wachten![]()
Heb je haast TJ?
Dat deed Chris ook. Hij rolde met 4 maand van buik naar rug. Maar speelde het liefst op zijn buik. Na 1,5 dag omrollen zag zelfs hij in dat het niet zo handig was. Met 6 maand draaide hij ook van rug naar buik en deed hij buik-rug ook weer..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
Rayen heeft de laatste dagen het omrollen opgegeven geloof ikof hij is te lui
![]()
Ja, nog niet eens 3 maanden. Ik was net even helemaal emo, omdat ik zat te bedenken dat hij nog maar zo kort op de wereld is, maar dat het tegelijk lijkt alsof het nooit anders geweest is. Of ik hem al veel langer ken? En toen werd ik weer emo...quote:
Zooooooooooooo herkenbaar! Hij hoort er al zo helemaal bij dat je bijna niet voor kan stellen dat hij er nog maar zo kort is. En dat je die ontwikkeling zo kunt volgen, hoe klein dan ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nog niet eens 3 maanden. Ik was net even helemaal emo, omdat ik zat te bedenken dat hij nog maar zo kort op de wereld is, maar dat het tegelijk lijkt alsof het nooit anders geweest is. Of ik hem al veel langer ken? En toen werd ik weer emo...Dat is toch bizar, al die mensjes die helemaal nieuw zijn en de wereld leren kennen. Mattís was vandaag met grote geschokte ogen naar de kat aan het kijken (die hem kopjes aan het geven was, luid spinnend). Hoe bizar moet dat zijn, dat je voor de eerste keer zo'n beest ziet.
![]()
Draaft door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |