Weet ik veel, ik zag laatst op internet. Speel nu games op je pc met een 360 controller ....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiteraard.Veel console ports zijn ook alleen met die dingen te spelen.
Ik doe never nooit niet al me spellen wegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ik heb alle spellen zo'n beetje de deur uit gedaan en alleen Gears of War 3 gehoudenEn Forza 4, maar alleen amateurs online daar.
Nooit gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zag laatst op internet. Speel nu games op je pc met een 360 controller ....
Vandaar... Nep enzo
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wil niet geband worden, dus ik durf dat niet
Dus koop al mijn games legaal
Ik speel s avonds altijd shooters online.
Nu voornamelijk gears of war 3
Ja ik wil ook spelen haha!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Prima reden, pas ombouwen omdat je vriendin zeurt hahaha
Hij kan jou natuurlijk ook een groot plezier doen en later op de avond stevig van bil gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook spelen haha!Maar dan moet ie weer cod spelen ofzo en dan mag ik niet meedoen want hij vindt splitscreen niet fijn
herkenbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook spelen haha!Maar dan moet ie weer cod spelen ofzo en dan mag ik niet meedoen want hij vindt splitscreen niet fijn
Doen we toch wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan jou natuurlijk ook een groot plezier doen en later op de avond stevig van bil gaan![]()
Ja ik twijfel ook al een tijd of ik mijn eigen PS3 zal kopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
herkenbaar
Daarom hebben we toen ook ieder een eigen Xbox gekocht
Als ik ze uitgespeeld heb, ga ik ze toch in veel gevallen niet meer spelen. Alleen de spellen die ik bijzonder vaak heb gedaan, bewaar ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe never nooit niet al me spellen weg
ZondeMaar goed ik ben ook een echte gamer
en verzamelaar
Dat is waar. Maar je steekt er veel geld in, dus dan hou ik ze liever zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ze uitgespeeld heb, ga ik ze toch in veel gevallen niet meer spelen. Alleen de spellen die ik bijzonder vaak heb gedaan, bewaar ik.
Ik haal het er liever weer uit door het te ruilen/door te verkopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je steekt er veel geld in, dus dan hou ik ze liever zelf
Ja als je online speelt, en je kent meer mensen met een ps3 dan is de keuze snel gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doen we toch wel.
[..]
Ja ik twijfel ook al een tijd of ik mijn eigen PS3 zal kopen.
Door verkopen heeft tegenwoordig geen zin, soms is tweedehands nog duurder dan nieuwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haal het er liever weer uit door het te ruilen/door te verkopen
Bossquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
Klote screw.
Door Screwls wil ik nu een maatpak laten maken.
Heeft iemand hier daar ervaring mee? Nog aanbevelingen?
STING wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |