Nu klinkt ie helemaal gladquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij doet makelaardij.Da's meer dan vegen.
Oh, ja, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ja man, srry maar het deed gewoon pijn, dacht echt wtf is dit voor ****
Ahzo, dan is het goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach hij gedraagt zich gewoon normaal. Aardige jongen, praat gewoon normaal dus niet met wollah wollah enzo. Hij is alleen heel donker en heeft zwart haar (hij kleedt zich dus niet als een Turk).
Hahaahahquote:
baas!, net als in het leger gaan denkend dat je alleen maar gaat schieten xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaahahhij heeft eerst CIOS gedaan, maar hij vond het maar niks dat je ook andere sporten dan voetbal moest doen.
Dankje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
Dit is in 1 dag trouwens wel uitgelopen op 1 van de gezelligste slowchats van FOK, vind ik![]()
En dit allemaal door paar depressieve exen xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
Dit is in 1 dag trouwens wel uitgelopen op 1 van de gezelligste slowchats van FOK, vind ik![]()
Yarr.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
shifto, jij bent 3 dagen later jarig dan ik
Oeeeh!quote:
Iedereen is altijd op vakantie manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef shifto het volgende:
Hebben wij wel geluk hè, bijna altijd lekker weer en of vakantie tijdens onze verjaardagen![]()
True datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op vakantie man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |