SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jumi komt niet uit Nijmegen, derhalve is zij niet tof.On point.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, bijna elke vrouw vindt andere vrouwen sexy. Betekent overigens niet dat elke vrouw ook een serieuze relatie met een andere vrouw zou willen opbouwen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Laat mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi komt niet uit Nijmegen, derhalve is zij niet tof.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Welk feestje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga trouwens 12 april stappen in Nijmegen.
He hoor eens!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga trouwens 12 april stappen in Nijmegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He hoor eens!Kutleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
okI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Waarom doen (mooie) mensen dit?
Nicequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geen idee. Vriendin van mij moet daar op een huis passen met jacuzzi alles.![]()
![]()
![]()
Ah je gaat bij Jumi feesten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geen idee. Vriendin van mij moet daar op een huis passen met jacuzzi alles.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He hoor eens!He hoor eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ooit buiten de randstad geweest?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Bestaat dat Wodka Woensdag nog steeds trouwensquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, en ik weet jullie zijn allemaal jaloers.?
Ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestaat dat Wodka Woensdag nog steeds trouwens?
Maar ik ben al een paar weken niet meer geweest
![]()
![]()
Waar was het ook al weerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja!Maar ik ben al een paar weken niet meer geweest
?
Nee, maar ik heb geen vrienden buiten de randstad waar ik zo ff kan logeren en uitgaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:58 schreef Chocolatebear het volgende:
He hoor eens.
Ben je ooit buiten de randstad geweest?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen vrienden buiten de randstad waar ik zo ff kan logeren en uitgaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: