Ah, de scene waar George zegt: 'Do I look 50?'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
Station Haarlem is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Vooral van binnen. Hebben ze ook een film opgenomen, toen heb ik Brat Pitt en George Clooney gespot
Stoer verhaal he
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
Station Haarlem is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Vooral van binnen. Hebben ze ook een film opgenomen, toen heb ik Brat Pitt en George Clooney gespot
Stoer verhaal he
Dit jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef krioro het volgende:
Who the fuck cares, geez. Stelletje verkapte Sociossen.
Je bent gewoon boos nu omdat je station lelijk is, eerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos nu omdat je station lelijk is, eerlijk.
Het gaat mij niet eens om het station, maar om telkens dat gehaat van jou op andere plekken. En er zal maar iets verkeerds over Amsterdam gezegd worden dan schiet je meteen in de aanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat is Amsterdammers eigen, deal with it.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om het station, maar om telkens dat gehaat van jou op andere plekken. En er zal maar iets verkeerds over Amsterdam gezegd worden dan schiet je meteen in de aanval
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos nu omdat je station lelijk is, eerlijk.
Is mijn station heel niet jungeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is die van mij;
1 spoor allessz
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Waar ik woon hebben ze geen eens een spoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is mijn station heel niet jungeDit is die van mij;
[ afbeelding ]
1 spoor allessz
dit welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ik woon hebben ze geen eens een spoor.! Daar doen we alles met paard en wagen.
Echt hè, bovendien is het nog gewoon terecht als een motherfucker ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is Amsterdammers eigen, deal with it.
Dank voor de nadere toelichting, duidelijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:34 schreef tliciouz het volgende:
Amsterdam is voor mij verpest dankzij mijn schoonfamilie.
Daar is Tli altijd een ster in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dank voor de nadere toelichting, duidelijk!
Dat fallusmonument op de dam vind ik wel leluk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, bovendien is het nog gewoon terecht als een motherfucker ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch weer, dat Calimero-complex.
Even stoer doen door te laten zien dat ze gitaar spelen naturlich.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Gridlok het volgende:
snap dat nooit, mensen die fotos van zichzelf maken met een gitaar achter de computer.
Kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
En de Arena laten zien als iets moois van AmsterdamFucking lelijk stadion dat.
zijm tocj ecgt 2 sporemquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is mijn station heel niet jungeDit is die van mij;
[ afbeelding ]
1 spoor allessz
Ik heb ook echt een hekel gekregen aan mensen die een gitaar meenemen en dan gaan zitten spelen. Altijd zin om dat gitaar kapot te slaan haha.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Even stoer doen door te laten zien dat ze gitaar spelen naturlich.
Ik vind Amsterdam CS oprecht mooi, zoals ik Den Haag HS van junamii ook kan waarderen, evenals het Concertgebouw in Amsterdamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef krioro het volgende:
dWc, stop frontin'. Je houdt niet van 'ouwe meuk' dus je haat je station stiekem.
Deze foto als geheel 'heeft ook wel wat'quote:
Are you kiddin' me?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik zeg ook nergens dat dat stadion wel mooi isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Are you kiddin' me?Dit is het stadion van NEC Nijmegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ah, de scene waar George zegt: 'Do I look 50?'
Do you look 50?quote:
Damn!quote:
mooie stad, maar jet is miet alsof je er aam zou omtbrekem. omterecjte arrogamtiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, bovendien is het nog gewoon terecht als een motherfucker ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch weer, dat Calimero-complex.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik ouwe meuk niet zou liken had ik jou toch ook niks gevonden![]()
![]()
.
[..]
Deze foto als geheel 'heeft ook wel wat'.
Ik zou het opgevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
mooie stad, maar jet is miet alsof je er aam zou omtbrekem. omterecjte arrogamtie
tevems komeb mijm woordem om eem of amdere mamier miet ecjt goed uit de verf zomder de letter " "
Yep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta er nog niet bij. Die gast heeft gevraagd of ik een foto wil sturen die hij mag plaatsen maar ik weet niet of ik dat wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik sta er nog niet bij. Die gast heeft gevraagd of ik een foto wil sturen die hij mag plaatsen maar ik weet niet of ik dat wilVeel mooie chicks wel
Ah zo, ik was al aan het zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reminds me, ik moet nog een foto sturen naar faded met m'n XO-sweater.
full stops and exclamation marks
Whut, die wilde ik ook! Welke heb jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah zo, ik was al aan het zoeken.
Reminds me, ik moet nog een foto sturen naar faded met m'n XO-sweater.
Je speelt gitaar!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb ook een keer een foto met mijn crackgitaar gepost. Problem?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, die wilde ik ook! Welke heb je?
Daar ben ik geweestquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Yep.Dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |