Weet ik veel, het klinkt allemaal hetzelfde. Ander genre of nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is niet eens hetzelfde genre. Dus wat lul je slap.
Gewoon een keer gaan stappen daarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zoek maar eens op 22/24, echt een leuke club
Watquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga eens kijken hoe dat optreden van KankerKeizer is.
Puur voor poops and giggles.
Niet dat ik 'm hard vind ofzo, maar hij is wel meer #swag dan jouw plaatselijke rappersquote:
p60 connecties jwz. je denkt toch niet dat ik daar geld voor ga neerleggen??quote:
Haten op zo moeilijk, shame on you.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik 'm hard vind ofzo, maar hij is wel meer #swag dan jouw plaatselijke rappers. Niet om weer te beginnen ofzo hoor
, maar jij kwam soms met Nijmeegse rappers hier.. Hahaha
.
Keizer toffer vinden dan dit:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik 'm hard vind ofzo, maar hij is wel meer #swag dan jouw plaatselijke rappers. Niet om weer te beginnen ofzo hoor
, maar jij kwam soms met Nijmeegse rappers hier.. Hahaha
.
keizer richt zich ook op 16<quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komen ze allebei met Zo Moeilijk. Dat is net de enige die ik wél ken uit die regio. Ik bedoel die onbekende gastjes die hier wel eens zijn gepost. Dan draait Keizer toch wel beter.
Oh please, also die wannabes die ik voor de grap postte daar niet voorkomenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komen ze allebei met Zo Moeilijk. Dat is net de enige die ik wél ken uit die regio. Ik bedoel die onbekende gastjes die hier wel eens zijn gepost. Dan draait Keizer toch wel beter.
quote:
Volgens mijn fobo. Dit en niks anders.quote:-Nederlandse rap:
Opgezwolle, Duvel Duvel, Typhoon, The Opposites, Negativ, Raymzter & Zwart Licht.
Je luistert geen Fakkelbrigadequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mijn fobo. Dit en niks anders.
Dit inderdaad. Sticks en Rico zijn ookquote:
Dat maakt het zo hirlak.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh please, also die wannabes die ik voor de grap postte daar niet voorkomen
Hoe dan ook, Keizer is een van de grootste mongolen uit de Nederhop scene.
Negativ moet eigenlijk D-Men zijn. De tijden van Lange Frans, Baas B. en al die gastenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je luistert geen Fakkelbrigade? En behalve Negativ en Raymzter is dat een goede lijst
Jawel, maar ik vind Raymzter niet zo tof. Maar waarom luister je geen Fakkelbrigade dan? Even lekker als die oldschool Opgezwolle tracks imoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negativ moet eigenlijk D-Men zijn. De tijden van Lange Frans, Baas B. en al die gasten. Ken je Levenslessen niet van Opgezwolle en Raymzter? Wát een nummer. Of Vechten op het Schoolplein? Soms Gaat Het Mis?
Bijna #150 ook!
Weet ik niet eigenlijk, nadat Opgezwolle stopte heb ik wel een mixtape van hun geluisterd. Vond het cornyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind Raymzter niet zo tof. Maar waarom luister je geen Fakkelbrigade dan? Even lekker als die oldschool Opgezwolle tracks imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |