Lijkt sprekend op deze:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hirlak.
Verdomme. Cobus klaart m weer.
Hard. waar sta je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanavond een nachtje als barmeid werken![]()
Wil je mijn 4 honden lenen? Je verveeld je geen moment.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
waar:9 ? Ik ben ziek maar wil gewoon uitgaan omdat ik me verveel als een malle![]()
Amsterdam wordt hem vanavond nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vermaak mij, doe een dansje op de bar en krijg een gratis drankje!
Ja Doetinchem waarschijnlijk. Kleine kans Arnhemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar? Ik ben ziek maar wil gewoon uitgaan omdat ik me verveel als een malle
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil je mijn 4 honden lenen? Je verveeld je geen moment.
Oh, daar kom ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja Doetinchem waarschijnlijk. Kleine kans Arnhem
Edit; je bent wel diehard hoor
ga je naar dancetour in arnhem, 2e paasdagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]Nee dankje.
[..]
Oh, daar kom ik nietArnhem waarschijnlijk wel, of ik ga naar Waalhalla, Techno avondje
![]()
Ja, heb gisteren ook al thuis gezeten en dat vond ik echt niet chill
Meh, denk het niet. Er komen allemaal van die 14-jarigen daarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ga je naar dancetour in arnhem, 2e paasdag
Ja en allemaal van die skere mensen omdat het gratis is. Als ik niks beters te doen heb ga ik denk ik wel trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, denk het niet. Er komen allemaal van die 14-jarigen daarJij wel?
Waar? 22/24?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Amsterdam wordt hem vanavond nietIn juni trouwens wel een weekend.
[..]
Ja Doetinchem waarschijnlijk. Kleine kans Arnhem
Edit; je bent wel diehard hoor
Exact hetzelfde nummer ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt sprekend op deze:
Of is dat de bedoeling? Anders lijkt het wel allemaal op elkaar man, als ík het al herken.
Ik ga wel naar Doetinchem ja, waar weten we nog nietquote:
Als je bij gringo's, sequia of 22 bent, heb je kans om mij te zienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Doetinchem ja, waar weten we nog nietBest leuk uitgaan daar.
Lijkt ook op deze.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Now tickle my balls and call me Sherman. Heb ik toch even scherp gespot hè!
Party hardy in mijn eentje nu hierquote:
Is niet eens hetzelfde genre. Dus wat lul je slap.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wa'n herrie. Vind ik die Document One nog de beste van allemaal. Wat een genre, alles lijkt op elkaar
.
Hehe naar die 3 ga ik ook altijd. Beetje alles wat ze hebben ook daarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je bij gringo's, sequia of 22 bent, heb je kans om mij te zien
Meer heb je ook niet nodig daarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe naar die 3 ga ik ook altijd. Beetje alles wat ze hebben ook daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |