Siquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
stoppen, want vreemdgaan![]()
daarnaast zal ze wel flink wat kunstjes kunnen
Maar je kan toch wel aangeven dat wanneer het serieuzer wordt dat je graag zou zien dat hij er mee stopt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:24 schreef Kluts het volgende:
Het zou meteen over zijn. Puur omdat ik daar niet mee om zou kunnen gaan en ik vind ook dat ik niet in de positie ben na een date om van iemand te gaan vragen dat hij daarmee stopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:27 schreef DuTank het volgende:
Hoezo TS, jij hebt toch al een relatie met een hoer?Niet te veel op de zaken vooruitlopen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ja, maar het wordt dan niet serieuzer als ik zoiets op de eerste date al hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel aangeven dat wanneer het serieuzer wordt dat je graag zou zien dat hij er mee stopt?
Dat zou me idd niet uitmaken, maar ik dacht aan prostitutie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:39 schreef ukga het volgende:
Sexbranche is ook het runnen van een sexshop. is dat ook not-done?
Mwah, ze doen het met een condoom en de meeste hoeren zoenen niet met klanten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik.Een hoer, een uit een lopende
stroom aan verschillende kerels zuigen, laten nemen e.d.
99% van alle mensen met een relatie heeft voor hun relatie al een ander gehad. Jij date alleen maar maagden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zou het absoluut niet kunnen. Ik heb er nog eens goed
over nagedacht, en ik vind het bij nader inzien toch te smerig
te ranzig en te ziekmakend voor woorden.Een hoer, een uit een lopende
stroom aan verschillende kerels zuigen, laten nemen e.d.
Nee dan mag ze nog zo knap, mooi, lief en charmant zijn...
Maar dat is zij ook voor haar klanten. Dus jij zal niet anders zijn
dan een gemiddelde klant voor haar.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
99% van alle mensen met een relatie heeft voor hun relatie al een ander gehad. Jij date alleen maar maagden?
Ik vind fysiek contact overratedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Het verschil tussen een hoer en niet hoer is voor jou moeilijk te onderscheiden ?
En jij kan overduidelijk werk en privé niet onderscheidenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Het verschil tussen een hoer en niet hoer is voor jou moeilijk te onderscheiden ?
Mooi, waar is je zusje ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef Black_Ninja het volgende:
Een hoer neemt dit principe tot het uiterste maar het lichamelijk contact vind ik totaal geen issue...
Helaas heb ik geen broertjes of zusjes voor jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |