Ik geloof je als ze dat zelf komt postenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik zal het anders zeggen: ze vindt jullie zelf te oud.
Whaha, meestal willen ze juist een "ouder" iemand,quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik zal het anders zeggen: ze vindt jullie zelf te oud.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geloof je als ze dat zelf komt posten
gmtaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Whaha, meestal willen ze juist een "ouder" iemand,
You are still in the game !
Nee, ze is niet kansloos zoals wij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geloof je als ze dat zelf komt posten
ppffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is niet kansloos zoals wij.
Domineren zit in hun dna..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik kan het niet helpen. Zelfs d'r vriendje is jonger jeweet. Ze houdt van domineren.
Af en toe domineren in bed is goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik kan het niet helpen. Zelfs d'r vriendje is jonger jeweet. Ze houdt van domineren.
*opmerking over gedomineerd willen worden*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is niet kansloos zoals wij.
Nee altijd. Ze is altijd op iedereen boos enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Af en toe domineren in bed is goedmaar voor de rest
Nee dan word het niksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sssssssstttttquote:
Dat heb je mooi gezegd !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Af en toe domineren in bed is goedmaar voor de rest
Ah, een onzeker miepjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee altijd. Ze is altijd op iedereen boos enzo
Dan heeft ze angermanagement issues, niks met dominantie te maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee altijd. Ze is altijd op iedereen boos enzo
Ze is toch niet van het wurgsex enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heeft ze angermanagement issues, niks met dominantie te maken.
Ze wil ook graag de baas over iedereen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heeft ze angermanagement issues, niks met dominantie te maken.
Dat zijn dingen die ik niet wil weten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ze is toch niet van het wurgsex enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |