Onzekerheid kan een probleem zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:48 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
mn ex was te onzeker, maar verder perfect.
Ik heb een lekkere kont, slank lijf,bruin haar, bruine ogen, intelligentie en een paar losse steken nodig. 'Cause crazy chicks fuck best!
Was het ook. maar de rest maakte alles goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Onzekerheid kan een probleem zijn inderdaad.
Je kunt er ook gewoon eentje zoeken naar jouw beschrijving.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:53 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Was het ook. maar de rest maakte alles goed
Ben benieuwd naar de volgende.
Nou ja, er zitten er anders wel wat gestoorden tussen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:53 schreef JohnDDD het volgende:
Als wij een vrouw gek noemen, dan bedoelen we natuurlijk dat ze veel hormonen heeft...
De meerderheid wel denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten er anders wel wat gestoorden tussen.
Ik kan dit alleen maar beamenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:48 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ik heb een lekkere kont, slank lijf,bruin haar, bruine ogen, intelligentie en een paar losse steken nodig. 'Cause crazy chicks fuck best!
Ik vind een bepaalde hautaine verheven uitdrukking ook wel wat hebben, ik hoef zo'n dom giechelvrouwtje helemaal niet met constant zo'n domme grijs op haar gezicht, van te veel lachen worden vrouwen lelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen maar beamen
Hoewel haarkleur en kleur van ogen mij persoonlijk wat minder uitmaakt. Belangrijker vind ik dat iemand een sprekend gezicht heeft. Waar de vrolijkheid/gekheid vanaf straalt
Je hebt natuurlijk ook verschillende niveaus.quote:
Ja, dat weet ik toch niet. Ik ken die hele vriend van je niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:07 schreef missbehavin het volgende:
Hij mag wel wat minder eigenwijs zijn. Eentje daarvan is genoeg in een relatieMaar ach, dat zou het weer saai maken he.
Dat is toch niet het punt van de vraag van het topic?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet. Ik ken die hele vriend van je niet.
Als hij niet eigenwijs zou zijn zou hij saai zijn, dus eigenwijs zijn is zijn leukste eigenschap?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:07 schreef missbehavin het volgende:
Hij mag wel wat minder eigenwijs zijn. Eentje daarvan is genoeg in een relatieMaar ach, dat zou het weer saai maken he.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch niet het punt van de vraag van het topic?Oh wacht, je bedoelt het zo.. het is nog vroeg, het kwartje viel laat.. Maar ik vind niet eigenwijs snel saai dus
![]()
Haha nee man. Nuance is je echt een beetje vreemd he..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als hij niet eigenwijs zou zijn zou hij saai zijn, dus eigenwijs zijn is zijn leukste eigenschap?
Hush jijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Ik twijfelde nog of ik het moest posten.
Dat sowieso. Maar dan ben ik nog wel benieuwd!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon eentje zoeken naar jouw beschrijving.
Nuance?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha nee man. Nuance is je echt een beetje vreemd he..
Hij heeft zo veel leuke eigenschappen!
Dat hoor je me toch ook niet zeggen? Zijn slechtste eigenschap zou dan zijn dat hij ze niet heeft.. Enig idee hoe slecht ik daar dan bij af zou steken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nuance?![]()
Niemand heeft louter leuke eigenschappen, zelfs ik niet.
Waarom zou je? Terug naar een ex lijkt me wel het saaiste wat iemand in zijn leven kan doen, je gaat in de pubertijd toch ook geen luiers aantrekken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dan ben ik nog wel benieuwd!
Misschien is het straks wel gewoon dezelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |