quote:Absoluut. Eén van de mooiste sportbeelden ooit. De kracht die er van die man uitging, die spieren, die ademhaling... waanzinnig. Maar ja, dat stanozolol hè?
Op donderdag 25 juli 2002 22:15 schreef tong80 het volgende:
Vond het wereldrecord van Ben Johnson ( OS '88 ) indrukwekkender.Ondanks z'n dope-gebruik.
En bij die race van Lewis gaat 't niet zo zeer om 't WR, maar meer om de race als totaal, namelijk dat zelfs de nummer 6 nog 9.96 liep. Was echt een waanzinnige race.
quote:Over coke gesproken daar wist ene Rijkaard ook wel raad mee,of dacht je dat die zijn hele leven clean was geweest.
Op donderdag 25 juli 2002 22:00 schreef Barca het volgende:[..]
Toen zijn ogen bol stonden van de coke?
Het begint. ![]()
En wat maakt Jan zich weer lekker B&VD-achtig kwaad.
quote:1. NK wegwielrennen van Sissy van Alebeek -EDIT- Anderhalve week voor het NK was haar vader overleden - EDIT-
Op donderdag 25 juli 2002 22:11 schreef Arcee het volgende:
* Arcee maakt er een Top 20 van:
[Dit bericht is gewijzigd door Barca op 26-07-2002 10:34]
quote:Ik ben er nog te veel vergeten.
Op donderdag 25 juli 2002 23:26 schreef Barca het volgende:
[knip]
Was een oud lijstje ook, op Van Velde na.
Maar de 3 ritzeges in de Tour van 2000 van Dekker horen er bijvoorbeeld uiteraard ook in.
En de 3 x 3 Goud van Van Moorsel en De Bruijn ook. Hoewel die qua beleving niet heel intens waren, maar wel mooi.
quote:Tja ... Dekkertje heeft voor zo veel mooie momenten gezorgd. Maar ja ... hij wint wel eens vaker een Touretappe ... de wereldbeker vind ik nog net even specialer. Het geeft aan dat je een heel jaar goed bent en niet een week. Verder worden er door andere renners ook touretappes gewonnen, maar een wereldbekerklassement ... dat is historisch gezien wat unieker.
Op donderdag 25 juli 2002 23:29 schreef Arcee het volgende:[..]
Ik ben er nog te veel vergeten.
Was een oud lijstje ook, op Van Velde na.
Maar de 3 ritzeges in de Tour van 2000 van Dekker horen er bijvoorbeeld uiteraard ook in.
En de 3 x 3 Goud van Van Moorsel en De Bruijn ook. Hoewel die qua beleving niet heel intens waren, maar wel mooi.
De 3x goud van Van Moorsel was in haar beleving, gezien haar anorexia verleden, heel speciaal. Lees het boek "Tinus, Tinus, van anorexia tot goud" maar eens.
quote:Zekers, maar als niet-(massa)sprinter 3 etappes in 1 Tour winnen vind ik erg indrukwekkend.
Op vrijdag 26 juli 2002 00:00 schreef Barca het volgende:
Tja ... Dekkertje heeft voor zo veel mooie momenten gezorgd. Maar ja ... hij wint wel eens vaker een Touretappe ... de wereldbeker vind ik nog net even specialer. Het geeft aan dat je een heel jaar goed bent en niet een week. Verder worden er door andere renners ook touretappes gewonnen, maar een wereldbekerklassement ... dat is historisch gezien wat unieker.
quote:Een knappe prestatie is het zeker. Maar ja ... zoals jij momenten hebt weggelaten, zo heb ik ook momenten weggelaten of vergeten. Je moet keuzes maken.
Op vrijdag 26 juli 2002 00:08 schreef Arcee het volgende:[..]
Zekers, maar als niet-(massa)sprinter 3 etappes in 1 Tour winnen vind ik erg indrukwekkend.
Ik zal mijn lijstje nog eens nalopen. Er mogen wel meer wielermomenten in. ![]()
Mijn lijstje is aangepast op 25 (1e wijzigingen) en 26 (2e wijzigingen) juli.
[Dit bericht is gewijzigd door Barca op 26-07-2002 10:35]
Eric Heiden zijn 10 km in Lake Placid. Hij versliep zich die dag waardoor hij geen tijd meer had om zich in te rijden. Desondanks schaatste hij toch een Wereldrecord.
Verder ook de crash van Hermann Maier in Nagano. Het mooie daarvan is natuurlijk niet de crash zelf (die zag er buitengewoon angstaanjagend uit) maar dat hij gewoon weer opstond alsof er niks was gebeurd en daarna 2 keer goud won.
En nog zoveel meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |