tis wel triest allemaal met de supporters, het klapvee van Alkmaar tegen de 4 fans van Valencia in de Vip-boxquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Looool deze beelden komen zeker ook in Spanje aan
El clapero,,, que¿
Met een beetje geluk is het niet live en gebruiken ze een voetbalstream van RTL. Dit kan Leo Driessen zijn grote doorbraak wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Looool deze beelden komen zeker ook in Spanje aan
El clapero,,, que¿
Die klappers zijn nog kutter dan die toetersquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
AZ-publiek mag niet zeiken over die kuttoeters in Zuid-Afrika, die klappers zijn net zo triest.
nee, die vuvuzela's hebben me dagelijks een trauma bezorgd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die klappers zijn nog kutter dan die toeters
Don Leo zal zijn bijnaam worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het niet live en gebruiken ze een voetbalstream van RTL. Dit kan Leo Driessen zijn grote doorbraak worden
Sorteer gewoon de VBL-index op postaantallen en je kan honderden 300-topics opnieuw openenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zit jij serieus constant te F5-en ofzo? Zie je er wel voor aan
nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zit jij serieus constant te F5-en ofzo? Zie je er wel voor aan
Da's wel waar, echt triest die dingen. 0 sfeer daar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, die vuvuzela's hebben me dagelijks een trauma bezorgd.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Als je voortaan weer een topic opent maak dan een minder infantiele TT.
Ligt ook zeker weer aan mij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Niet zeiken om de TT bitte. 't is maar een topic.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |