quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef Pixell het volgende:
Tentamen afronden, slecht gevoel hebben en dan hoor je klasgenoten er over praten en dan denk je: Ohja! Zo moest dat
Nee, gewoon een neger vs een blanke.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Verschil in recht per staat ofzo
Hoe dan ook ->______
een geld+status vs een nobodyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, gewoon een neger vs een blanke.
Jij studeert toch al 3 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
Nog 14 studiepunten bij elkaar schooieren en dan eindelijk mijn P binnen.... benieuwd welke game er op tijd uitkomt om roet in het eten te gooien XD
al veeeeeeel langer. 8 jaar nu XDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij studeert toch al 3 jaar ofzo?
Dafuq, en je hebt je P nog niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
al veeeeeeel langer. 8 jaar nu XD
BTW die HTC is glimmend wit! en er staat beats op dat moet wel goed zijn
Bij deze studie nu in 2e jaar..quote:
En in totaal mis ik maar 16 punten over die 2 jaar dus dat vallt wel mee, en alles wel ingeleverd, alleen kleine aanpassingen, kortom niet zo hele grote ramp.quote:
Only in America !quote:
Jij doet het dan ook rustig aan hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
al veeeeeeel langer. 8 jaar nu XD
BTW die HTC is glimmend wit! en er staat beats op dat moet wel goed zijn
Lekker bezig danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En in totaal mis ik maar 16 punten over die 2 jaar dus dat vallt wel mee, en alles wel ingeleverd, alleen kleine aanpassingen, kortom niet zo hele grote ramp.
Hacken kan ook grotere consequenties hebben dan het verkopen van GHB.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Only in America !
Hacken word in NL max 6 jaar, maar GHB verkopen is max 2 maanden
[..]
Jij doet het dan ook rustig aan he
Ja want hacken is ook zo verslavendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hacken kan ook grotere consequenties hebben dan het verkopen van GHB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |