Volgens mij was het je ma die de vorige keer je 60 euro had gegeven en jij een game ging kopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zelf doen, ik doe dat gewoon van belastinggeld wat jij ophoest.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was het je ma die de vorige keer je 60 euro had gegeven en jij een game ging kopen
Ja zal best, maar al dat geld zit bij elkaar in een pot en het grootste deel daarvan wordt door de belastingbetaler opgehoest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was het je ma die de vorige keer je 60 euro had gegeven en jij een game ging kopen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit trouwens volgend jaar misschien in het bestuur van de studentenvakbond. Lijkt me echt zwaar tof.
Ik word alvast geen penningmeester. Al is het maar omdat ik anders heel de dag kutgrappen om m'n oren krijg van jullie.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja zal best, maar al dat geld zit bij elkaar in een pot en het grootste deel daarvan wordt door de belastingbetaler opgehoest.
Dat is wel jammer, ze weten dan wel dat je iig goed met muntjes om kan gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik word alvast geen penningmeester. Al is het maar omdat ik anders heel de dag kutgrappen om m'n oren krijg van jullie.
Bij zo'n functie moet je natuurlijk wel als een baas heel de dag deze gaan eten:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ze weten dan wel dat je iig goed met muntjes om kan gaan
Denk eerder dit :quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij zo'n functie moet je natuurlijk wel als een baas heel de dag deze gaan eten:
[ afbeelding ]
Zeer begrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh KK, wat hebben we je posts toch gemist
...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Goed dat je er weer bent Maurice
[ afbeelding ]
Ben er ook wel blij om.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Goed dat je er weer bent Maurice
[ afbeelding ]
What the fuck lul je nou weerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon terecht.Ben er 1 keer geweest, die shit is geniaal. Alleen maar gewillige vrouwen zo ver het oog reikt.
Daarnaast al die USC ballen die denken dat ze 1e keus hebben voor gasten uit Delft.Niet hopen.
dus?quote:
Niks, ik dacht ik post een plaatje.quote:
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:
Ja daarom snap ik niet waarom je een quote deedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks, ik dacht ik post een plaatje.
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |