Ik denk toch echt dat de beat van jou moet afkomenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
O jaaa sheeitt. SoldMayor is nog bezig met zn teksten en zou jou nog benaderen voor een feature.
Beat heeft ie al.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat de beat van jou moet afkomen. Ik kan misschien wel iets regelen met de Moos (
)
quote:
Wel inspiratie opgebouwd van uit dat nummer voor de beat. Komt goed dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fixen we daar nog wel iets mee.....
Ah nice, kan alleen maar goed komen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wel inspiratie opgebouwd van uit dat nummer voor de beat. Komt goed dus.
Das Michhas.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Justin Bieber eet deze boys op.
Henkszoon 4 maanden geleden 8
Michhas of KK!! koning
Kan ook niet andersquote:
Ik had verwacht dat het windows mobile aandeel juist zou toenemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm dat gaat wel veranderen, als de One X en Galaxy SIII er zijn denk ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Justin Bieber eet deze boys op.
Henkszoon 4 maanden geleden 8
Michhas of KK!! koning
quote:
Gaat ook nog wel gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het windows mobile aandeel juist zou toenemen.
HTC Sensation?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Zit ook te denken aan een nieuwe phone, ik wil iig een android device maar nog geen idee welke... Wat is er nog een beetje een nette high end phone naast de nieuwe One X van HTC en de Galaxy S II?
Je kan nog kijken naar de Sony Xperia Squote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Zit ook te denken aan een nieuwe phone, ik wil iig een android device maar nog geen idee welke... Wat is er nog een beetje een nette high end phone naast de nieuwe One X van HTC en de Galaxy S II?
Gewoon terecht.quote:
Jij mag alleen maar toekijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon terecht.Ben er 1 keer geweest, die shit is geniaal. Alleen maar gewillige vrouwen zo ver het oog reikt.
Daarnaast al die USC ballen die denken dat ze 1e keus hebben voor gasten uit Delft.Niet hopen.
ga jij nou maar eens uit huis, dan praten we verder.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ga jij nou maar eens uit huis, dan praten we verder.
Waarom zou ik dat zelf doen, ik doe dat gewoon van belastinggeld wat jij ophoest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]...
Probeer jij de volgende keer zelf de kapper te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |