Ja en dat vond ik nogal vrij kromquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat de discussie over of de maximumstraffen van deze twee misdaden met elkaar in verhouding staan.
Ja dan hangt er ook nog vanaf, waar de hack vandaan komt. Een groep mensen, of een 17 jarig jongetje die op zolder ze eigen aan het vervelen is. En dan ook nog de intentie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Ja, maar tenzij het om een leider gaat van een drugsbende die indirect verantwoordelijk is voor de verkrachting van 100en meisjes, anders gaat het niet echt op, 1 slachtoffers vs een heel land dat zonder stroom komt te zitten bijv.
De straf van 6 jaar maximaal vanwege hacken is eigenlijk nog steeds te laag (natuurlijk hangt dat er vanaf wat voor hack en de intentie er achter)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef KoningStoma het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld de kerncentrale in Putten "hackt" en een meltdown laat hebben, dan is een straf van 6 jaar toch passender dan een straf van 2 maanden?
Daar tegenover lijkt mij een straf van 2 maanden beter passen dan een straf van 6 jaar, als iemand betrapt wordt op het verkopen van GHB.
We hebben het hier ook over de maximum straf. Toch?
Vanaf je 16e kan je in principe via volwassen strafrecht worden berecht, dacht ik..die 17-jarige weet dondersgoed waar die mee bezig isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan hangt er ook nog vanaf, waar de hack vandaan komt. Een groep mensen, of een 17 jarig jongetje die op zolder ze eigen aan het vervelen is. En dan ook nog de intentie natuurlijk
Haha ik denk idd wel dat ie weet wat ie doetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vanaf je 16e kan je in principe via volwassen strafrecht worden berecht, dacht ik..die 17-jarige weet dondersgoed waar die mee bezig is
Nietes, je mist nog een stukje softwarequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:35 schreef PierreTT het volgende:
Hihaho, vandaag mijn nieuwe pc in elkaar gezetKan ik eindelijk weer wat meer meelezen hier
Maar dan is de click vervangen door fapfap.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
michhas doet dit ook op het werk
Klopt, maar vanaf morgen weerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes, je mist nog een stukje software
Die hack tools kan je toch ook zelf downloadenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar vanaf morgen weerMet dank aan mijn Nielsjepielsje
![]()
Sowieso software kun je zelf downloadenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die hack tools kan je toch ook zelf downloaden
Maar Windhoos niet als je geen pc in de buurt hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso software kun je zelf downloaden
Hoe kun je nu meelezen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar Windhoos niet als je geen pc in de buurt hebt
Echt wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet waar, wetenschap kan niet met magie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |