is om nieuwe klanten te lokken daarom had typhone ook een deal met 1 jaar abbo met gratis one xquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zag dat coolblue ze wel gewoon op voorraad had, maar als vodafone van die achterlijke streken heeft, verleng ik sowieso niet daar
Ja was ineens afgekapt door vodafone. Maar goed, ben er al meer al 6 jaar klant. Al kijken de grote bedrijven tegenwoordig toch nergens naarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is om nieuwe klanten te lokken daarom had typhone ook een deal met 1 jaar abbo met gratis one x
helaas was ik net te laat daar voor want die was tot vanmiddag 3 uur
hmm oke, naja ik ga nu dus wel bij vodafonequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja was ineens afgekapt door vodafone. Maar goed, ben er al meer al 6 jaar klant. Al kijken de grote bedrijven tegenwoordig toch nergens naar
Ja dat word een welles/nietes disccusiequote:
Behalve dat het ene een feit is, en het andere kortzichtigheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat word een welles/nietes disccusie
Jij dat gekozen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Los toestel en sim-only bij Simyo of Ben is goedkoper en maandelijks opzegbaar
Wat een feit is, is dat het een mening is van jou. Of dat een bekrompen mening is, tja dat word dan weer een andere discussiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Behalve dat het ene een feit is, en het andere kortzichtigheid.
Hij heeft gewoon helemaal gelijk hoor. Met hacken kan je in potentie allerlei kritieke infrastructuur platleggen; van iemand die GHB verkoopt in een achtersteegje ondervindt niemand hinder.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een feit is, is dat het een mening is van jou. Of dat een bekrompen mening is, tja dat word dan weer een andere discussie
Wacht eens even, daar ging heel de discussie uberhaupt niet over klapjostiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuxnet
Alstu. Het is een feit dat je met GHB niet meer bereikt dan dat. Einde discussie.
Ja, wel bij Simyo, want die zit op het netwerk van KPN en die is beter dan die van T-Mobile (Ben).quote:
Niemand hinder? Ja je zou kunnen zeggen dat die diegene die het koopt achterlijk is, maar misschien moeten ze het bij jou in je drinken gooien?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon helemaal gelijk hoor. Met hacken kan je in potentie allerlei kritieke infrastructuur platleggen; van iemand die GHB verkoopt in een achtersteegje ondervindt niemand hinder.
Wat voor abbonement?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, wel bij Simyo, want die zit op het netwerk van KPN en die is beter dan die van T-Mobile (Ben).
Wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wacht eens even, daar ging heel de discussie uberhaupt niet over klapjosti
En het is volgens mij nog niet 100% zeker dat Stuxnet uit China zelf komt, leuk dat die centrifuges in Iran van Chinees makkelij zijn. Maar dat zegt nog niks
appels en peren zijn vast wel vergelijkbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Pixell het volgende:
Die discussie van jullie over ghb en hacken gaat natuurlijk nergens over.
Appels en peren, etc.
Kromme vergelijking. Met hacken kan je zoals ik al zei in potentie miljoenen mensen treffen. GHB in iemands drankje doen vind ik zeker niet normaal, maar daarmee berokken je veel minder schade. Dan is het toch ook logisch dat de straffen daarvoor lager zijn? Ik denk dat je onderschat hoe afhankelijk we tegenwoordig zijn van digitale infrastructuur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niemand hinder? Ja je zou kunnen zeggen dat die diegene die het koopt achterlijk is, maar misschien moeten ze het bij jou in je drinken gooien?
kan zijn dat je het normaal vind, dan heb je idd gelijk
Ik zeg toch ook niet dat het uit een Chinese fabriek komtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat?
Niemand weet waar het vandaan komt. Waarschijnlijk uit de USA. En het verspreidt zich via usb sticks. Het is niet iets wat er in een Chinese fabriek is opgezet.
Iedereen met genoeg kennis en een computer zou dat in principe kunnen doen.
Klopt! Het is allebei een fruitsoortquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
appels en peren zijn vast wel vergelijkbaar
Eigenlijk gaat de discussie over of de maximumstraffen van deze twee misdaden met elkaar in verhouding staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Pixell het volgende:
Die discussie van jullie over ghb en hacken gaat natuurlijk nergens over.
Appels en peren, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |