wtf?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
BMS is zo chill, ik heb net een geit per ongeluk opgehangen zien worden.![]()
[..]
Lekker bezig dan
Comedy serie over een college football teamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ken het niet? Maar zo te merken is het ook niks bijzonders
Niet te vergelijken met Nederland, maargoed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh wacht dat is over dat campusleven toch, ja dan snap ik wel dat KK kijkt
Ik heb het niet over het hacken van facebook accounts ofzo. Verdiep je maar eens in wat china doet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want hacken is ook zo verslavend
Goh, facebook accounts hacken valt ook niet onder hacken, maar onder geluk hebben en de persoon kennenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het hacken van facebook accounts ofzo. Verdiep je maar eens in wat china doet.
Dat kennen ze op zich ook echt niet in Amerika.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:13 schreef Pixell het volgende:
BMS is nog best grappig imo, totaal niks studentencorps-achtig
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Comedy serie over een college football team
[..]
Niet te vergelijken met Nederland, maargoed.
Als je de Nederlandse versie wil zien, kijk feuten, al is dat ook helemaal kut en totaal niet representatief.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal
De afleveringen gaan over het dagelijkse campusleven met onderwerpen als: football, vrouwen versieren, bier drinken, feesten en ontgroeningen.
Zonder football dan
Ligt er een beetje aan, bij de rijkere universiteiten daar heb je ook de "elitaire" clubjes met rijkeluiskinderen. Ik zeg niet dat dat nou het corps hier is, maar wel een soort vanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat kennen ze op zich ook echt niet in Amerika.
Dat heb ik toevallig 1x gezien, en vond er niet veel aan. Met hun "neuken voor een deur" verhaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse versie wil zien, kijk feuten, al is dat ook helemaal kut en totaal niet representatief.
goedgekeurdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
even geen studenten post tussen door
Accepté.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
2/10, would not bangquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hacken kan ook grotere consequenties hebben dan het verkopen van GHB.
Mwa. valt ook wel weer meequote:
Nee, ff Undercover in Nederland aan het checkenquote:
Zag dat coolblue ze wel gewoon op voorraad had, maar als vodafone van die achterlijke streken heeft, verleng ik sowieso niet daarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef Bozz187 het volgende:
BAM BAM volgende week zaterdag de one binne
had morgen kunnen zijn maar ze kunnen niet garanderen dat ze voor 12 uur bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |