abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 11 april 2012 @ 16:57:31 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_110188389
Maak heel de dag al vage spellingsfouten :')

gewonnen dus
pi_110392289
Belfast? Is dat leuk?
Ik wil ergens naar toe het Hemelvaartweekend en Easyjet naar Belfast is goedkoop. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 16 april 2012 @ 13:29:08 #53
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_110393010
Belfast is heel speciaal! O+

Als je voor de eerste keer gaat kan je een taxi (black cab) huren voor 1,5 uur om langs de hotspots te rijden voor £20 (paar jaar terug). Dagexcursies naar de noordkust (Devil's Causeway en Carrick-a-Reed) en Derry zijn ook heel goedkoop en goed te doen.

Als je wat buiten de gebaande paden wil gaan kan je het beste wat achtergrond hebben over het gebied. Als je niet echt weet wat er gaande is neem dan geen groene of oranje kleren mee.

Wij zijn tegen toeristenadviezen ingegaan (maar kennen de geschiedenis goed) en hebben een walvis van een tijd gehad!

reset
pi_110394753
Tof! Ik meende me al te herinneren dat jij er was geweest Indi! :)
Ik ga me er eens in verdiepen iig. Wil met hemelvaart een lang weekend weg (van donderdag tot maandag ofzo en mijn voornaamste eis is dat het ticket goedkoop is. :P
En dat ik me er een paar dagen kan vermaken.

Dat laatste is niet zo moeilijk, maar dat eerste is wel moeilijk. Alles richting Oost Europa wat ik zo snel kon vinden, kost meer dan 200 euro en daar heb ik geen zin in. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 16 april 2012 @ 14:17:38 #55
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_110395125
De volgende keer wil ik meer zien van Derry en de Shankhill Butchers' court. Zoveel te zien nog! Gelukkig zijn de tickets en het leven daar goedkoop.
reset
pi_110395735
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tof! Ik meende me al te herinneren dat jij er was geweest Indi! :)
Ik ga me er eens in verdiepen iig. Wil met hemelvaart een lang weekend weg (van donderdag tot maandag ofzo en mijn voornaamste eis is dat het ticket goedkoop is. :P
En dat ik me er een paar dagen kan vermaken.

Dat laatste is niet zo moeilijk, maar dat eerste is wel moeilijk. Alles richting Oost Europa wat ik zo snel kon vinden, kost meer dan 200 euro en daar heb ik geen zin in. :P
Zweden! Ik heb nog een leuk appartementje waar je kunt wonen, helemaal alleen. Van mid juni tot mid juli!
pi_110396259
Alleen valt Hemelvaart een maandje eerder! :D
Of zal ik gewoon een paar dagen Stockholm/Upssalallalalala doen?
Woensdagochtend vertrekken en zondag terug kost 83 euro ofzo.
Wel met dat verschrikkelijke Ryainair, maar zoveel beter is Easyjet vast ook weer niet. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110396426
Nog beter, als ik maandagochtend vroeg terugvlieg, dan kan het voor 60 euro!
Ben jij thuis dan Jagär? *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110405065
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog beter, als ik maandagochtend vroeg terugvlieg, dan kan het voor 60 euro!
Ben jij thuis dan Jagär? *)
hemelvaart? Ja, dan ben ik thuis, maar dan speel ik helaas al voor bed and breakfast! En dat is voor 4 personen, dan ben ik wel uitverkocht. -O-
pi_110405514
Oew, dat gaat niet werken dan. :)
Kom ik gewoon een andere keer langs. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110409947
Ik ga rond Hemelvaart naar Jordanië. :7
pi_110410260
Beter!
Ik heb veel te veel leuke dingen gepland in die periode, dus ik kan amper weg. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 16 april 2012 @ 22:23:47 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_110419150
Hemelvaart, dan zit ik in Berlijn (voor de eerste keer)
  maandag 16 april 2012 @ 22:49:04 #64
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_110420554
Berlijn O+

De eerste keer was in 1986. Met de familie door Checkpoint Charlie en de Stasi-agent die ons die dag volgde. Als traktatie mochten we een gebakje uitzoeken (omdat je Oostduitse Marken moest uitgeven) in het museum. Weinig keus en het smaakte nergens naar.. De eerste kennismaking met communistisch voedsel.. :r

Tweede keer was begin 1990. In 1989 riep pa, "Jongens, de muur is gevallen, we gaan naar Berlijn!" We hebben nog heel wat stukken muur uit de muur gehakt, liepen over de Führerbunker en zijn illegaal door de muur heen van west naar oost gekropen. Ik ben m'n ouders dankbaar dat ze dat met ons hebben gedaan.

Daarna nog een aantal keer geweest (met de love parade ook) en elke keer was het weer anders.

Veel plezier in de enorm bijzondere stad! :)
reset
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 22:59:27 #65
45833 crew  Fogel
pi_110421086
Ik ken Berlijn alleen van na de "wederopbouw" na de val van de muur.
Heerlijke stad om in te zijn ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_110421262
Ik vind Berlijn ook tof! :D

Owja, en ik ga naar een concert in Brussel, in juli. Hoe erg is Brussel?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 16 april 2012 @ 23:04:20 #67
62913 Blik
The one and Only!
pi_110421346
Vind het eigenlijk ook bizar dat ik er nog nooit ben geweest...
  maandag 16 april 2012 @ 23:05:18 #68
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_110421400
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Owja, en ik ga naar een concert in Brussel, in juli. Hoe erg is Brussel?
reset
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 23:07:39 #69
45833 crew  Fogel
pi_110421528
Brussel als stad zuigt enorm, kan je beter in Leuven zitten.
Maargoed, concert zal wel het grootste deel van de avond in beslag nemen en dan kan je meteen pitten en de dag erna weer naar huis.

Ze hebben een vrij mooi fin de siecle deel, maar daar maak je geen dag mee vol.

Sorry voor de negatieviteit,ik kom er vrijwel uitsluitend voor mijn werk en vind echt dat de stad weinig te bieden heeft. De laatste tijd boek ik dus hotels in Leuven, kwartiertje extra reizen is geen probleem.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_110421684
Het concert is de hele avond (ik ga gewoon naar Manu Chao mensen! Hoe tof is dat?! :D), dus het zal wel vooral de middag doorkomen zijn in de stad. :) Nou, dat moet overal wel lukken.

Ben er een keer geweest voor een concert in de AB, maar toen logeerde ik in Leuven en ben er een keer geweest met een Europese Dropping die daar in de buurt was en daar heb ik bijzonder weinig goede herinneringen aan. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 23:17:11 #71
45833 crew  Fogel
pi_110421966
Me gusta mariuana, me gusta tu!

Manu Chao vind ik een echte festivalband ^O^

Tip van collegas: boek hotel Beethoven (of was het Mozart?) centraal gelegen, niet duur, en erg "apart". Wat dat aparte is moet ik zelf nog uitzoeken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 16 april 2012 @ 23:22:35 #72
62913 Blik
The one and Only!
pi_110422235
Ik vind Brussel ook helemaal niks. Maar ben ook niet objectief, portemonnee is daar gerold (en dat is de enige stad tot nu toe waar dat gebeurt is bij mij)
pi_110422443
Manu Chao treedt echt heel weinig op hier in de regio. Meestal kom ik er ook te laat achter enzo. :D
Maar nu dus bijtijds, dus dat kan alleen maar leuk gaan worden. :D

En je bedoelt het Mozart Hotel. http://www.hotel-mozart.be/galerie-photos.html
Het ziet er geweldig lelijk uit! O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 23:28:52 #74
45833 crew  Fogel
pi_110422496
Mozart inderdaad, themahotel op stereoiden ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_110423835
Brussel is ook niet mijn favoriete stad. Er is wel heel veel Art Noveau architectuur te zien, met name van Victor Horta. Dat is wel de moeite waard. :)

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')