quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nickelodeon is ook fucking waardeloos...
wie weet of cartoon network (wordt weer een anologe zender)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Komt Fox Kids terug,met alle series in het Engels??
Ik hoop het zo, maar die kans lijkt me erg klein. En dan sowieso het tv-programma voordat Pokemon kwam.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Komt Fox Kids terug,met alle series in het Engels??
CN is tegenwoordig vrij belabberd. Zelfs in het Engels is het niet waard om te kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie weet of cartoon network (wordt weer een anologe zender)
ja ik had het gehoordquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
CN is tegenwoordig vrij belabberd. Zelfs in het Engels is het niet waard om te kijken.
Inderdaad, allemaal van die slechte Japansachtige tekenfilms die helemaal nergens over gaan. Het enige pluspunt is dat Cow & Chicken en een paar andere leuke tekenfilms 's avonds nog komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja ik had het gehoord
het is niet meer als vroeger
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Fox Kids/Jetix had jaren gelden ook zo'n stomme 1 april-grap. Ze zeiden toen dat na 1 april geen Pokémon meer werd uitgezonden. Ik helemaal verdrietig en heb die hele dag naar de Pokémon-marathon zitten kijken. Bleek het uiteindelijk om een grap te gaan![]()
Volgens mij was dat al weer een jaar of 10 geleden.
Johquote:Op zondag 1 april 2012 14:31 schreef diederikdukkie het volgende:
Disney XD blijft. Het was een grap van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |