abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2000 @ 20:02:11 #1
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_330706
Ondanks hun curieuze namen vind ik het vooralsnog sympathieke lui, die Paulus en die Aminata (als ik 't allemaal goed schrijf zo).

Paulus ziet er een beetje uit als een sul, maar hij zegt best wel verstandige dingen en heeft niet - zoals Koen - de neiging om steeds op de voorgrond te treden.

Aminata lijkt me een verstandige vrouw, die - mits ze het goed aanpakt - een van de grootste kanshebbers op de overwinning is. Ze is slim, aardig, ziet er goed uit en is bescheiden.

Mee eens?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 20:33:10 #3
862 Arcee
Look closer
pi_330754
quote:
Op 07 september 2000 20:02 schreef PingPong het volgende:
Mee eens?
Helemaal mee eens. Naast die twee (die beide ook nog 's aan fantastisch mooi Vlaams accent hebben!) vind ik vooral Katty erg leuk, maar die is nog maar weinig aan 't woord geweest. Zoë is ook wel een meid met pit (en retegeil volgens mij! ). Eigenlijk mag ik ze tot nu toe allemaal wel. Behalve Mariska. Die vind ik echt heel erg. Stelt de verkeerde vragen, zegt de verkeerde dingen. Ik vind het een heel vreemd mens...
pi_330770
Ook mee eens, ik mag deze twee vooralsnog wel. Beide maken idd een grote kans om ver te komen. Die Ruth vind ik trouwens ook wel een sympathieke vent, en Katty, Sandra, Bart en Hans zijn ook wel okee. Wie ik minder mag zijn Koen (dringt zich iets teveel op!), Mariska (moet ik dat nog uitleggen??) en Richard (sorry, slechte eerste indruk blijft nog ff hangen, maar hij vervaagt al lichtelijk)
Wie vergeet ik nu? Hoeveel heb ik er? 10....
2 dus nog....

edit: Diana en Zoë dus. Over beide heb ik nog niet echt een mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 07-09-2000 20:44]

pi_330783
[quote]
Mee eens?

Ben ik het mee eens. Katty lijkt me ook een leuke griet. Van die Mariska en Koen word ik een beetje niet goed. Ik vraag me trouwens af hoe die vriendin van Koen voor de t.v. zit. Lijkt me toch behoorlijk kl*te voor haar!

Eventjes off-topic. Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb de vorige busrit al wel meegelezen maar ik post nu voor het eerst.

pi_330789
Welkom op het forum Jollie.
Tip: stel je eens wat uitgebreider voor in het general chat forum
pi_330796
quote:
Op 07 september 2000 20:51 schreef Fannetje het volgende:
Welkom op het forum Jollie.
Tip: stel je eens wat uitgebreider voor in het general chat forum
Bedankt Fannetje. Zal ik inderdaad eens doen. Ik zat net al eventjes te klungelen over hoe ik het moest doen.
  donderdag 7 september 2000 @ 20:59:18 #8
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_330798
Welkom Jollie!

Zullen we nu weer ontopic gaan?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 7 september 2000 @ 21:18:33 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_330837
Ook mee eens

Ik heb eerder al geschreven dat ik verwacht dat die twee bij de laatste 4 zullen zitten, Zoe en Katty maken daar denk ik ook kans op.

Aminata is mooi en heeft de hersens, doet mij ondanks dat ze donker is erg sterk denken aan Goedele Liekens.

Paulus zit een beetje in de Iwan rol, is rustig, dringt niet op de voorgrond maar laat ook zeker niet de kaas van zijn brood af eten.

pi_330843
ik vind Aminata een hele mooie vrouw.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 22:47:07 #11
862 Arcee
Look closer
pi_330973
quote:
Op 07 september 2000 20:43 schreef Fannetje het volgende:
edit: Diana en Zoë dus. Over beide heb ik nog niet echt een mening.
Ik wel
pi_331273
Ik denk dat Paulus en Antichrista het heel ver gaan schoppen. Ze zien er allebei lekker uit, weten wat ze zeggen en zullen zich voor de camera nooit zomaar verlagen. Dit in tegenstelling tot die Koen of Maris. Hopelijk kunnen P en M het niveau een beetje omhoog halen want tot nu toe vind ik dat er weinig te beleven valt.
  vrijdag 8 september 2000 @ 09:13:27 #13
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_331384
Couldn't agree more. P. en A. zijn samen met Katty het meest naturel.
Ik had van te voren niet verwacht dat mijn 3 favorieten (al na 4 dagen!) Belgen zouden zijn.
pi_331663
quote:
Op 07 september 2000 21:21 schreef laffer het volgende:
ik vind Aminata een hele mooie vrouw.
Ik vind dat ze een beetje een groot voorhoofd heeft .... maar als ze kan aantonen dat dat is omdat ze meer hersencellen heeft dan de overige passagiers dan vind ik het ook een mooie vrouw
sommiche passahiers drijven wel euns over!
  zaterdag 9 september 2000 @ 01:53:31 #15
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_332720
Mariska zal winnen doordat zij de eerste in de gehele busgeschiedenis zal zijn die haar dooske met een plasserke live zal laten vullen door onze undercover zwembadhomo Koen.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')