Jazeker. Het is het game/pc hoekje voor kids en mij. Als mijn vrouw the voice kijkt of een ander kansloos talenten programma dan ga ik even wat anders doen. ffe gamen, op de pc of een ander programma kijken via de monitor/tv die daar staat. kan wel boven in mijn kantoor gaan zitten maar dit is "gezelliger" zo heb je toch contact. en ze roept me er wel eens bij als er echteen "goede" tussen zit.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Gaaf project, ziet er mooi uit!
Gebruik je zo'n serrebank nu ook effectief? (gezien -ie in dezelfde ruimte staat als je "gewone" bank)?
Daar ben ik blij om, nu heb ik de voorgeschiedenis ook kunnen bekijken. Mijn complimenten zeg hoe netjes die stof er op zit.quote:
Ze vallen over de hoekstalen heen. Alleen de rugleuning is met draadeinden aan elkaar vastgemaakt. De delen klemmen elkaar goed vast. Als ik alleen 1 helft van de bank doe dan is het nog redelijk te verschuiven maar als je de ander helft doet dan kan ie geen kant meer op. Nu is het allemaal goed te (de)monteren. Ongeveer 2x per jaar haal ik de bank uit elkaar halen om overal achter goed te stofzuigen of als ik geld tekort kom om al het losgeld te verzamelen wat er tussen is gevallen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:29 schreef ciewy het volgende:
Respect, heel inspirerend dit!
Wat ik me nog afvroeg: schroef je die onderdelen van de modulaire bank aan elkaar met die staalverbinders of vallen de delen eroverheen?
gr
haha...nee ik vindt 2 kinderen genoeg. Ik ben maar 25% zulu, van mijn grootmoeder van mijn moeders kant. 12,5% nederlands en 12,5% russisch van mijn grootvader van mijn moeders kant. de resterende 50% is duits. van mijn vader. en heb geen dikke lippen maar wel volle :-)quote:Op zondag 20 november 2016 21:34 schreef sjonhetplatenkanon het volgende:
Wat een te gekke dingen maak jij zeg, respect
Je naam zorgt wel voor een lollig beeld bij mijZulu doet me denken aan een negeroide man met dikke lippen. Ik zie een familie ala Familie Baumgard uit 'Een heel huis vol' voor mee, gezamenlijk op zo'n bank
![]()
[ afbeelding ]
De bank in de tuin zijn losse steenschotten met wielen eronder. De kussens heb ik online besteld. Het scheelde niet veel kwa geld met zelf proberen te naaien op de naaimachine. en zijn aardig groot 1,4 x 1,1m. Ik zou eerst een cursus naaimachine naaien dan moeten volgen zou ik het aandurven.quote:Op maandag 21 november 2016 12:34 schreef Dzjonka het volgende:
oh gaaf zon update, hele tijd geleden dat je dit geopend had! Mooie zaken geklust! Heb je ook de bank in je tuin gemaakt? Gok het wel gezien de fotos, ben heel benieuwd naar de materialen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |