Er zitten kussens op :-) Kijk nog eens even goed op de pics. Op de "banden"zit koudschuim waar we op zitten. De losse kussens worden op het moment gemaakt. Vanmorgen heb ik de salontafel gemaakt met een bekende die een goede zaagtafel heeft. De randen van de tafel moeten nog gevuld worden en hij moet nog helemaal geschilderd worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef kango het volgende:
leuk idee!
maar komen er nog kussens op? Op die banden lijkt me toch niet heel lekker zitten
Thanks! Allen voor de positieve feedback.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Lolaatje het volgende:
Wat een tof project, vind de bank erg geslaagd. Hebben jullie al een kleur voor de salontafel gekozen inmiddels?
Naturel zou hij ook mooi zijn met een donkere vloer. nu is het contrast met de vloer niet echt mooi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind em onbehandeld ook wel erg gaaf hoor!
Haha vet, die hadden wij ook gezien, uiteindelijk deze tafel voor een vlaai en een bos bloemen kunnen regelenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:12 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
terwijl ik wacht op de materialen alvast de eiken bielzen 2x. de nieuwe salontafel bestellen. 35x35x180cm. Eerst natuurlijk wat prijzen opvragen. 100 euro per balk moet lukken. (ex.bezorging)
das een mooie deal! Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan vanwege de eventuele verplaatsbaarheid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haha vet, die hadden wij ook gezien, uiteindelijk deze tafel voor een vlaai en een bos bloemen kunnen regelen
dank u!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
overigens erg stoer hoor, en ziet er gelikt uit allemaal
thanks! hij staat tegen de plakplint aan en niet tegen de muur, zal rond de 3 cm zijn. mijn muren zijn tot op de vloer gestuct dus heb ik geen hoge plinten en aleen plakplintjes.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:02 schreef AnneX het volgende:
Fraai werk
Iets te miepen...staat de bank echt zo strak op de muur ?
Zou hem er 5 cm vanaf halen.
Toont minder massief.
ja, daarom zijn onze balken ook 30x30x120 geworden uiteindelijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef zuluman het volgende:
[..]
das een mooie deal! Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan vanwege de eventuele verplaatsbaarheid.
[..]
dank u!
[..]
thanks! hij staat tegen de plakplint aan en niet tegen de muur, zal rond de 3 cm zijn. mijn muren zijn tot op de vloer gestuct dus heb ik geen hoge plinten en aleen plakplintjes.
1sfeerfoto toch :-) maar thanks. We genieten allemaal van de bank.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
Gut heeft nog niemand gereageerd op de sfeerfoto's ...![]()
Hartstikke mooi geworden: een bijzonder geslaagd projekt.
Veel plezier erop - eraan - ermee met het hele gezin
Ik heb daarthuis niet de juiste spullen voor. En dat hoefde niet van mijn vrouw.mocht wel watt robuust eruit zienquote:Op donderdag 27 september 2012 08:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Mooi! Maar waren heb je die hoekjes van die bijzettafel niet in verstek gezaagd?
Zoals ik al hierboven zei, ik heb daar de spullen niet voor, de tijd en kennis.het moest snel en simpel. En niet te gelikt.als je naar mijn av wall kijkt dan is er geen schroefgat aan de voorkant te vinden.alles in verdekt opgehangen.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef _VoiD_ het volgende:
Dat had ik inderdaad ook gedaan, net als het wegwerken van de schroefgaten (of anders deuvels/lamello's gebruikt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |