Genoteerd maar te laagquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef FrankV34 het volgende:
Wel interesse maar niet voor ¤260.
¤150 geboden.
Hij heeft max 20 uur gedraaidquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:32 schreef Housekeeper het volgende:
Is die nieuw in doos met alle boekjes ed?
quote:Op de digitale ontvanger is een garantieperiode van 24 maanden van toepassing vanaf het moment van de verkoop aan de eerste gebruiker
Bod genoteerd maar echt te laag.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb deze in bestelling staan in combinatie met een nieuwe TV. Maar dat vlot niet zo eerlijk gezegd. Daarnaast heb ik na contact met Ziggo een aanbieding gehad voor een iPVR voor 159 euro. Ik kan dan een Cisco 8485 een Samsung of deze Humax 5200 krijgen. Alleen moet ik maar afwachten welke ik krijg: ik kan niet kiezen welke ik wil.
Ik wil alleen deze Humax en daarom heb ik m elders besteld voor een speciale setprijs met mijn nieuwe TV.
mmmmm.....ik doe een bod van 175 met enig voorbehoud
I know: daarom wil ik m ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:02 schreef MikeGSM het volgende:
Via een update over het Ziggo netwek (hoe het bij andere providers zit weet ik niet) is deze ook interactief te maken.
www.ziggo.nl/humax
Ik weet het, maar dat is geen humax.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:27 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
I know: daarom wil ik m ook.. Ik wil mijn "voorbehoud bod" nog wel verhogen naar 195, maar dat is echt de limit.
Je weet dat elke Ziggo alles- in-een abonnee voor 199 een iPVR via Ziggo kan krijgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |