Je hebt zelfs in mijn kamer geslapen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik over_hedge ook! Nooooooh wij zijn de bazen van deze topic.
Oh zo gevonden. Ik dacht dat je op de stoep stond.quote:
de sletquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelfs in mijn kamer geslapen.
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelfs in mijn kamer geslapen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.En toen mijn boyfriend op de grond geduwd omdat ie in de weg lag.
Ja al een tijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wat hoorde ik, is Dino dood?Neeeee.
Ben je stiekem een man van veertig met een snor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef thatday het volgende:
Haha oeh leuk. Er zitten dus niet alleen nerds op fok hihi
Niet wetend wat de geschiedenis is van dit verhaal kan je rare dinge denken xDquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.En toen mijn boyfriend op de grond geduwd omdat ie in de weg lag.
Geen idee waar ik heen moet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh zo gevonden. Ik dacht dat je op de stoep stond.
Dino was liev joh. Maar hij bijt telkens in sokken heb ik gehoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja al een tijdNu hebben we een nieuwe hond die veel leuker is
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Niet wetend wat de geschiedenis is van dit verhaal kan je rare dinge denken xD
Ja was best lief beest. Maar die we nu hebben is gewoon leuker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee waar ik heen moet.
[..]
Dino was liev joh. Maar hij bijt telkens in sokken heb ik gehoord.
Kijk dan is het goed..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Die had ik zodat ik 'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef thatday het volgende:
Nee had t eerder over jouw foto skr alleen jammer van die pretentieuze peuk. Rook zelf ook maar staat nie tof ofzo.
Maar idd, ik ben een vies ventje van 40... Pas op
Toch typ je als iemand van 12.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef thatday het volgende:
Nee had t eerder over jouw foto skr alleen jammer van die pretentieuze peuk. Rook zelf ook maar staat nie tof ofzo.
Maar idd, ik ben een vies ventje van 40... Pas op
Wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Ja hey,quote:
nee, je hele typstijlquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef thatday het volgende:
I blame my phone.. Of nee dat is idd ook een actie van een 12jarige. Mss komt t omdat ik momenteel werkboeken van 12jarigen aan he nakijken ben mmm
Dit verhaal is een stuk minder spannend dan wat er werdt gedacht denkquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey,
Ze bedoelde. toen zij op mijn kamer sliep. Lag ik lekker alleen in mijn bed. En zij samen met haar vriend ( wat een goede vriend van mij is) op een matras samen. En wat toen nog mijn vriendin was lag thuis gewoon in bed.
Waar zit Tjik in dit stuk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey,
Ze bedoelde. toen zij op mijn kamer sliep. Lag ik lekker alleen in mijn bed. En zij samen met haar vriend ( wat een goede vriend van mij is) op een matras samen. En wat toen nog mijn vriendin was lag thuis gewoon in bed.
Die stond op de gang te soppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |