Ik kan ook wel een foto van je vriend posten!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel joh. Maar wat is de fantasiefoto? De foto van mijn vriend? Ik wil hem wel posten hoor.
Vet geylquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een foto van je vriend posten!![]()
Ninja wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vet geyl
NINJA EDIT bitch hahahaa
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vet geyl
NINJA EDIT bitch hahahaa
Genoeg foto's van jullie twee samen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaDacht die zin staat een beetje raar
Is dat zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Genoeg foto's van jullie twee samen.
Ah joh, hij is ook een FOK!ker, dus daar maakt ie zichzelf niet zo druk om.quote:
Slecht! Je broeder heeft er wel een van Koninginnedag sowieso.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik heb er geen 1 op mijn laptop staan denk ik.
Ik ook, toch zou ik me er wel druk om maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ah joh, hij is ook een FOK!ker, dus daar maakt ie zichzelf niet zo druk om.
Begin jij vast?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef thatday het volgende:
Jaaaaa pics! Al die mannen met grote mond moeten nu wel. Ill judge
Picca in mijn fobo mangquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef thatday het volgende:
Mijne staat wel in het US topic.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef thatday het volgende:
Why is that? Weet je, ik kan mezelf daar wel druk om gaan maken, maar deze foto staat ook op Facebook, dus hij is sowieso wijdverspreid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, toch zou ik me er wel druk om maken.
Alleen als zijn facebook op public staatquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Why is that? Weet je, ik kan mezelf daar wel druk om gaan maken, maar deze foto staat ook op Facebook, dus hij is sowieso wijdverspreid.En ach, als mensen me er lastig mee gaan vallen (wat ik hier betwijfel, want dit behoort een serieus subforum te zijn), val ik de modjes even lastig en vraag of zij hem willen verwijderen. Simple as that.
Geen idee, sowieso vrienden van vrienden geloof ik. En die mag ik ook niet allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als zijn facebook op public staat
Ik heb niet zo'n zin om hier bekend te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Why is that? Weet je, ik kan mezelf daar wel druk om gaan maken, maar deze foto staat ook op Facebook, dus hij is sowieso wijdverspreid.En ach, als mensen me er lastig mee gaan vallen (wat ik hier betwijfel, want dit behoort een serieus subforum te zijn), val ik de modjes even lastig en vraag of zij hem willen verwijderen. Simple as that.
Wie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om hier bekend te worden.Kijk naar wat er met geluidstechnicus is gebeurd.
En ik heb geen facebook.
Userfoto's #272quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef thatday het volgende:
Als ze al in t us topic staan kun je ze net zo goed hier gooien :p bn niet zo wegwijs op fok. heb ook net dankzij dit topic eindelijk geleerd wat dat blokje 'sc' voor staat hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |