Ja, zo regel ik ze ook bij bosjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel positief ingestelde jongen
Alleen omdat ik er reden toe hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel positief ingestelde jongen
Ik heb grote boobs jwt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Boobs werken niet op andere meisjes.
Mijn vriend.quote:
Pics.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb grote boobs jwt.
[..]
Mijn vriend.
ja. Slapen of doodzijn. Dan is het leven tof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven is soms zoveel mooier in een fantasiewereld
Ik zit mensen niet te 'pwnen' met onzichtbare fantasiefoto's en nooit-gebeurde hossels.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze kunnen niet allemaal zijn zoals jij
Dat bedoel ik toch ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Ik zit mensen niet te 'pwnen' met onzichtbare fantasiefoto's en nooit-gebeurde hossels.
Nee juist niet. :quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Steeds blijven terugkomen en aangeven hoe suf de dames hier zijn. Ja ja een heel sterk argument hoor![]()
Voor mij hoeft 't niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel joh. Maar wat is de fantasiefoto? De foto van mijn vriend? Ik wil hem wel posten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |