Nou, het is ook niet dat ik er uit zie als Hercules ofzo hoor. Maar een biertje mag altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze een beetje valse hoop geven, klootzak.
Everyday I'm hosselin'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet dat ik er uit zie als Hercules ofzo hoor. Maar een biertje mag altijd.
Ik ben laatst wel gehosseld door een vrouw overigens.
Vrouwen willen ook geen Hercules, ze willen een shiftoquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet dat ik er uit zie als Hercules ofzo hoor. Maar een biertje mag altijd.
Ik ben laatst wel gehosseld door een vrouw overigens.
I got hosseled.quote:
Pics of gtfoquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook geen Hercules, ze willen een shifto
I'M.. TOOOOO WEAAAAKK AARHHH.quote:
Nee.quote:
Aangezien jij er niet slecht uitziet, mag je IRL komen kijken.quote:
Ohjeejquote:
Moet ik weer reizen enzo dudequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Aangezien jij er niet slecht uitziet, mag je IRL komen kijken.
Ik haal en breng je welquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohjeej
[..]
Moet ik weer reizen enzo dude
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik 2 FOKsters tegelijk hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
Nou shifto, je probeert wel veel te hosselen. Alleen meerdere vrouwen in eenzelfde topic gaat niet werken vrees ik, vriend.
Worth itquote:
Waar tegelijk heb? In je DM?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik 2 FOKsters tegelijk heb
[..]
Worth it
Ja maar ja maar ja maar ja maar.. Neequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik 2 FOKsters tegelijk heb
[..]
Worth it
Speel ze tegen elkaar uit. Maar er een wapenwedloop van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
Nou shifto, je probeert wel veel te hosselen. Alleen meerdere vrouwen in eenzelfde topic gaat niet werken vrees ik, vriend.
Dan zet ik mijn geheime wapen in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Speel ze tegen elkaar uit. Maar er een wapenwedloop van.
Boobs werken niet op andere meisjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn geheime wapen in.
Enlighten me.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn geheime wapen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |