quote:Vrouwen die op vrouwen en mannen vallen, worden wel biseksueel genoemd. Hoe je je biseksuele gevoelens vormgeeft is persoonlijk.
Het maakt je misschien niet uit of je iets met een vrouw of een man hebt: je valt op mensen. Of misschien vind je juist andere dingen aan mannen leuk dan aan vrouwen: je hebt bijvoorbeeld graag seks met mannen, maar liever emotionele relaties met vrouwen.
ah kijk, weeping. En nu weet ik ook weer wat jij had verteld ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat wiepen huilen betekende.
Maar op jezelf als in over jezelf heen? of denkend aan je zelf? so confusedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift.
Dan wel. Anders niet.
Lame.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lul zoveel bullshit, waarom zou je dit specifieke geval ineens wél serieus nemen?![]()
Then again, je draait er wéér omheen. Ooit een pik in je gehad voor je lesbisch besloot te worden, of wat?
wel waar, je lijkt me best tof namelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
Ik en mannen gaan niet goed samen.
Jij en vrouwen ook niet echt, aangezien elke chick op FOK! die jij probeert te hosselen je uitlacht. Wel knap hoor, als vrouw in de friendzone terecht komen. Daar kan gogosweden nog wat van leren jo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
Ik en mannen gaan niet goed samen.
Jazeker. maar ik wacht met komen tot ik mijn antwoord heb.quote:
Ahwww.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wel waar, je lijkt me best tof namelijk.
Shit is aan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij en vrouwen ook niet echt, aangezien elke chick op FOK! die jij probeert te hosselen je uitlacht. Wel knap hoor, als vrouw in de friendzone terecht komen. Daar kan gogosweden nog wat van leren jo.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh en deze is even speciaal voor Sinosappel:
[..]
Oorspronkelijk vroeg Vaseline_ het, dus je negeert haar vraag ook gewoon straal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lame.
Ik draai er niet omheen, ik geef gewoon geen antwoord. Ik snap ook niet waarom je zo doet eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij en vrouwen ook niet echt, aangezien elke chick op FOK! die jij probeert te hosselen je uitlacht. Wel knap hoor, als vrouw in de friendzone terecht komen. Daar kan gogosweden nog wat van leren jo.
Daar dacht ik ook meteen aan toen ik op invoeren kliktequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Chai het volgende:
Gogo komt zo ook weer langs, want die spot zijn naam hier met de spytool.
Ze wil het dus blijkbaar niet hier verkondigen bbyboi. Laat het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oorspronkelijk vroeg Vaseline_ het, dus je negeert haar vraag ook gewoon straal?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Niet mee eens.
Voel me toch aangesproken gvd
En dat jij dat weet van al die fotoboeken zullen we voor de vorm maar even negeren dan, qua royal sadness.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef Jajong het volgende:
For reals though moet je maar es wat random fotoboeken van semi-populaire FOK!sters doorspitten, 100% dat Fascination daar zit te slijmen.
Kinda sad really.
Jochie toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef Jajong het volgende:
For reals though moet je maar es wat random fotoboeken van semi-populaire FOK!sters doorspitten, 100% dat Fascination daar zit te slijmen.
Kinda sad really.
Ik dacht daarom ook eerst een hele tijd dat Fascination een kerel wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef Jajong het volgende:
Kinda sad really.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |