Skank, slet blablabla, geknald etc.quote:
Mannenhaterquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel
Oja en Fas: sowieso mannen
Fernandes?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Skank, slet blablabla, geknald etc.![]()
En helemaal niks over wat ze er dan bij vóelden, en wat het met ze dééd, en waar ze aan dáchten!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wiepenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En helemaal niks over wat ze er dan bij vóelden, en wat het met ze dééd, en waar ze aan dáchten!!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Teef alsjeblieft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En helemaal niks over wat ze er dan bij vóelden, en wat het met ze dééd, en waar ze aan dáchten!!
Oh ja, dat woord heb ik via twitter geleerd.quote:
Zoals Jajong laatst over BT?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je Fernandes bedoelt, is gewoon straattaal?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe sommige mannen praten over vrouwen waarmee ze hebben gesekst en hoe ze de seks benoemen.!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij nou ooit met een man seks gehad voordat je wist dat je lesbisch was oid?
Ja nu weet ik het zeker. Jij bent ook een vent. Tik 'um aan!quote:
Net als bij die "Marokkaanse" vrouw zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zeg ook weleens van: Ja Henk heeft Ingrid geknaldmaar daar bedoel ik verder niks mee
Was dit eigenlijk je eigen conclusie gebasseerd op ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.
Niet iedereen is zo. Misschien een groot deel wel, maar lang niet iedereen.quote:
Boks ouwequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het zeker. Jij bent ook een vent. Tik 'um aan!
Heb jij nu Elizabeth Mitchell in je fobo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat woord heb ik via twitter geleerd.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net als bij die "Marokkaanse" vrouw zeker?
Weet ik ook welquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo. Misschien een groot deel wel, maar lang niet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |