Muziek hard aan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Eigenlijk ben je kaolo dom als je je hoofd uit het raam steekt, godsamme zeg. Net zoals mensen die op de rand van het perron gaan zitten en de trein komt eraan en ze horen het niet, hoe de fuck kan je een trein niet horen
Mijn moeder vindt haar uit de hoogte ofzo en kan haar niet uitstaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom mocht die vriendin per se niet mee dan?
kkdikquote:
Hier op station sloterdijk waren er 2 studentes overleden omdat ze dat deden, was iets van 6 jaar geleden ofzo. Waren met elkaar aan het kletsen gewoon, heel eind meegesleurt ookquote:
Grunn ?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt haar uit de hoogte ofzo en kan haar niet uitstaan.
Mijn moeder over de buurvrouw;
Ze jumpte van boosheid op en neer en was even met stomheid geslagen om vervolgens stotterend door te schelden.
Kortom het is en blijft een rattebek.
Tot zover
De twee K'sss uut Grunn
![]()
![]()
2Nutzquote:
BIL VAS BIL NIET DIT!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier op station sloterdijk waren er 2 studentes overleden omdat ze dat deden, was iets van 6 jaar geleden ofzo. Waren met elkaar aan het kletsen gewoon, heel eind meegesleurt ook
Hadden ze ruzie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ze jumpte van boosheid op en neer en was even met stomheid geslagen om vervolgens stotterend door te schelden.
Tot zover
De twee K'sss uut Grunn
![]()
![]()
Wtf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tot zover
De twee K'sss uut Grunn
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier op station sloterdijk waren er 2 studentes overleden omdat ze dat deden, was iets van 6 jaar geleden ofzo. Waren met elkaar aan het kletsen gewoon, heel eind meegesleurt ook
jij bent zeker op ze gaan zitten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jaaaa daar woonde de toenmalige vriend van mijn moederGroningen
Cher ook. En Sinos, maar dat doet 2nutz.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Chai staat op een bangalijst
FOK! bangalijstje
deze man snapt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef remi1986 het volgende:
Dames en heren, jullie gaan veel te snel. Kan het niet meer bijhouden tijdens het werken
Sinos, ik ga aangifte doen van ongewenste intimiteiten.quote:
Ongewenst?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinos, ik ga aangifte doen van ongewenste intimiteiten.
Zou ik sowieso wel doen. Vas en Sinos postte naaktfoto's, wel verborgen via linkjes in hun posts.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
deze man snapt..
edit; en dan die autistische drang hebben om alles terug te gaan lezen
Hele mooi maar liever de jouwequote:
Gemistquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik sowieso wel doen. Vas en Sinos postte naaktfoto's, wel verborgen via linkjes in hun posts.
Dit is al de 3e keer dat ze een opmerking over mijn penis maakt en ik pik het niet langer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is al de 3e keer dat ze een opmerking over mijn penis maakt en ik pik het niet langer.Je vindt het wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you lie down with dogs, you get up with fleas.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is al de 3e keer dat ze een opmerking over mijn penis maakt en ik pik het niet langer.Ja ik kap alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering, lente ofzo.Heaven is a place on earth with you
Straks is Sinos een 40 jarige oude grote vieze vent. Dan niet.quote:
Bekrompen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Straks is Sinos een 40 jarige oude grote vieze vent. Dan niet.
Het zou kunnen idd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kap al, tering lente.quote:
Mensen die denken dat ik een vrouw benquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee dat ben ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor. Je moet me niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik kap al
Tering, lente ofzo.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een vrouw ben
Dat snapt niemand, onbereikbaar en groen dat je bentquote:
Verkapt "please meer over me piemul"quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor. Je moet me niet zo serieus nemen.
Je bent inderdaad not a girl, not yet a woman.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een vrouw ben
Nee dat ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verkapt "please meer over me piemul"
Volwassen volgroeide vrouw hier hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent inderdaad not a girl, not yet a woman.
Groot genoeg om jou op te tillen zoals ik al eens zei, maar dat geloofde je toen ook al niet.quote:
Ja je moet toch een beetje weten waar het gesprek over gaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
deze man snapt..
edit; en dan die autistische drang hebben om alles terug te gaan lezen
Geen 24 tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volwassen volgroeide vrouw hier hoor
Daar ook?:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het is koud, wat een tering lente.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verkapt "please meer over me piemul"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]Ok hier was ik niet op voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik vind jou altijd wel grappigquote:
Net als krentenbol.?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ooooooowwww wat doe je met me ...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel grappigje bent soms erger dan de frusty fokmaagdjes
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]TR GemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vies is lekker tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Groot genoeg om jou op te tillen zoals ik al eens zei, maar dat geloofde je toen ook al niet.
(en thnx dat je niet dat 'vieze' eruit pikte)
quote:
Vies en lekker.quote:
Volwassen genoeg?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, maar dat stond er niet. "Lekker vieze 40-jarige..." stond er niet.quote:
Anaal denk ik.quote:
Mod zelfs geweest. Deed zich voor als meisje incl foto's. Bleek later niet zo te zijn.quote:
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.quote:
en intussen alle mannen maar een beetje het hoofd op hol brengen. De hoer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mod zelfs geweest. Deed zich voor als meisje incl foto's. Bleek later niet zo te zijn.
...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.
Wat lul je nou weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.
Ik zie jou dit soort wetenswaardigheden ook wel gewoon op een verjaardagspartijtje vertellen met familie die een beetje chagrijnig in een stuk schuimtaart zit te prikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Never mind, 24.quote:
Voorbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe sommige mannen praten over vrouwen waarmee ze hebben gesekst en hoe ze de seks benoemen.!
Gast..echtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch zo. In theorie dan. Want sommige pedos krijgen hem wel eerder naar binnen geloof ik.
Heb jij nou ooit met een man seks gehad voordat je wist dat je lesbisch was oid?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe sommige mannen praten over vrouwen waarmee ze hebben gesekst en hoe ze de seks benoemen.!
Is toch handig zo'n recensie? Als je ergens gaat eten wil je toch ook weten of het echt lekker is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Een echt paardrij-meisjequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |