Dat zou kunnen. Wil jij er even naar kijken vanavond?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef RickoKun het volgende:
Opa heeft een opgedroogd bonkeltje sperma in zijn urinesneetje zitten
Mijn blanke boa is zo fris als een hoentje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:14 schreef beelz het volgende:
Je weet dat je tijdens het douchen ook je broekslang moet wassen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Pizzaa het volgende:
[ afbeelding ]
wees blij dat je een wc hebt de vrouwen in nairobi hebben niet eens 1
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:15 schreef Pizzaa het volgende:
[ afbeelding ]
wees blij dat je een wc hebt de vrouwen in nairobi hebben niet eens 1
Mannen met een homo als UI.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mannen die zo'n voorhuid hebben dat hij in een tuutje voor je eikel uit komt
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mannen met ouwe homos als UI.![]()
Niet bitchen op de situatie he!quote:
Wat is daar bijzonder aan? Heeft ie Breedzeikbeveiliging?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:27 schreef kedge het volgende:
http://jesanitair.nl/uploads/prod/291780.jpg
Als je er een meter vanaf gaat staan niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan? Heeft ie Breedzeikbeveiliging?
Hee FL_Freak, kan jij niet gewoon wegblijven als je niets te melden hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef FL_Freak het volgende:
Hee TS wat een kut topic. Zet er zelf maar een slotje op.
Mijn kloppende mannelijkheid is limoentjes fris.quote:
Dat is wel een goed alternatief alleen moet ik daar meestal wel dronken voor zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Gewoon in de wasbak pissen, Opa. Doe ik ook en dat werkt perfect!
waterballonnen, dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef spierbal het volgende:
Ik trek mijn voorhuid naar voren, en knijp hem dicht. Dan ga ik plassen zo dat dat helemaal vol loopt zonder te ontsnappen. Dan ga ik naar de wasbak waar men hun handen wassen, en dan laat ik hem daar inzakken. Dan laat ik hem los en alles gaat netjes het afvoerputje in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |