nope, we hebben GEEN oorlogmiddelen, zitten midden in een crisis en ze gaan er een leger voor gebruiken die alleen betaald is, tuurlijk dat zijn er wel een paar, maar met bezuinigingen om het begrotingstekort kleiner te maken, gaat het met de JSF niet lukken, tenzij je alle dingen die WEL belangrijk zijn op een halt zet, zoals de ziektekosten verzekering en onderhoud van de natuur E.D. Je gaat toch ook niet op je moeder bezuinigen, waarom doet dit kabinet het wel dan? 220 miljoen euro, alleen in Gelderland al.quote:Dusssssss, als voor hun de kosten al 33% hoger uitvallen dan verwacht, kan je er natuurlijk op wachten dat de prijs die "wij" ervoor betalen ook minstens 33% hoger is....Reden om verder te gaan kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Ik bedoel in zijn algemeenheid. Kan jij je nog een ontwikkeltraject voor de geest halen waar de overheid bij betrokken was en dat op tijd en binnen het budget werd opgeleverd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
van de plank kopen voor een paar miljard. Lekker simpel joh. Henk en Ingrid in de regering jongens.
Nee, maar dat is binnen het bedrijfsleven ook vaak zo. Daarnaast faalt de overheid ook nog bij het aanleggen van een snelweg of metrolijn. Wat ze toch al wel eens vaker hebben gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik bedoel in zijn algemeenheid. Kan jij je nog een ontwikkeltraject voor de geest halen waar de overheid bij betrokken was en dat op tijd en binnen het budget werd opgeleverd?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
nope, we hebben GEEN oorlogmiddelen, zitten midden in een crisis en ze gaan er een leger voor gebruiken die alleen betaald is, tuurlijk dat zijn er wel een paar, maar met bezuinigingen om het begrotingstekort kleiner te maken, gaat het met de JSF niet lukken, tenzij je alle dingen die WEL belangrijk zijn op een halt zet, zoals de ziektekosten verzekering en onderhoud van de natuur E.D. Je gaat toch ook niet op je moeder bezuinigen, waarom doet dit kabinet het wel dan? 220 miljoen euro, alleen in Gelderland al.Dus... de natuur niet meer onderhouden, ziektekosten duurder maken, en meer van die praktijken die ieder burger in de beurs voelt zodat we straks de blits kunnen spelen bij 'oorlogje spelen' .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijs besluit.The truth was in here.
Ik ben het roerend met je eens. Daarnaast mag een extra 50 jaar aan wereldheerschappij wel wat kosten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Alles wat de overheid doet word duurder dan verwacht. Ik vind 33% nog meevallen.
Die gedachtegang heeft zn beste tijd gehadquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik ben het roerend met je eens. Daarnaast mag een extra 50 jaar aan wereldheerschappij wel wat kosten.
Kerel....je zit er zo naast je hebt geen ideequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:03 schreef Sicstus het volgende:
Ik snap mensen als TS en TweeGrolsch niet zo. Jullie wilden juist zo graag die JSF, onder andere daarom hebben jullie VVD/CDA/PVV gestemd. En klagen jullie ineens dat ie te duur is? What's changed?
Jij bent toch nogal rechts? Of vergis ik me nu met een andere userquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:06 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Kerel....je zit er zo naast je hebt geen idee
Ja haha, maar kan gebeurenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jij bent toch nogal rechts? Of vergis ik me nu met een andere user
Ja en van Samson en Gert horen we ook verdacht weinig meer, nu je het zegt...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:19 schreef DontGiveAFok het volgende:
Trouwens ook een prachtvoorbeeld van marktwerking....ennuh, de zegeningen van concurentie, ennuh, ook een toonbeeld van realistische planning....
Maar weer even serieus.
Ik kan maar niet uit mn hoofd krijgen dat meneer fortuyn duidelijk aangaf in de periode dat het erom ging, zoals dat heet.....niet mee te gaan in de JSF aankoop. Vervolgens kwam er op zn plek, juist, een vrijmetselaar(zelf toegegeven;)) en nog 1 met een vliegtuigfetisj ook.
De LPF(ja pvv'ers kennen jullie die nog?) Kwam vervolgens met meneer Herben in de meest rommelige regering ooit...en met die meerderheid werd deze aankoop min of meer al vastgelegd, tenminste anders snap ik werkelijk niet waarom we hier in godsnaam nog aan meedoen?...
Toevallig he? Ik beweer voor de duidelijkheid niet dat er een complot was....ik geef alleen een voorbeeld van hoe we dit debacle ingerold zijn inmiddels een aantal jaar geleden.
Something to remember
De eerste kiezer die het voor de volle honderd procent eens is met de partij waarop deze stemt moet ik nog teruggenomen. Ik zie dat zelfs Kamerleden (over het algemeen zelf redelijk prominente leden binnen de eigen partij) die bij dezelfde partij zitten het niet altijd met elkaar eens zijn...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:03 schreef Sicstus het volgende:
Ik snap mensen als TS en TweeGrolsch niet zo. Jullie wilden juist zo graag die JSF, onder andere daarom hebben jullie VVD/CDA/PVV gestemd. En klagen jullie ineens dat ie te duur is? What's changed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |