Limbuuuuurg! Of Brabant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburg.
Kom maar, bash maar, ik kan het hebben.
Idd al die utrechters naar gelderland..gaan we gelderse worst etenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, Gelderland ligt tegen Utrecht aan
Nee joh, Utrecht een van de mooiste steden van Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Idd al die utrechters naar gelderland
Je hebt leuke foto's in je fobo, ik zal je matsenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburg.
Kom maar, bash maar, ik kan het hebben.
Er staat "SC" in de TT en je verwacht kwaliteitsposts? Lief naief.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Een SC met stadbashingIdd kwaliteitsposts ...
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt leuke foto's in je fobo, ik zal je matsen
Veel korte rokjes komende tijd in utrechtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, Utrecht een van de mooiste steden van Nederland.
Jij.. jij.... MAN!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt leuke foto's in je fobo, ik zal je matsen
ik ben zo liefquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef twi het volgende:
Er staat "SC" in de TT en je verwacht kwaliteitsposts? Lief naief.
Alleen in Utrecht ja?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Veel korte rokjes komende tijd in utrecht
Geen idee, ik ben er al bijna 2 weken niet meer geweest. Volgende week mag ik weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Veel korte rokjes komende tijd in utrecht
Geen stadbashing van Joy en van mij gezien hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Een SC met stadbashingIdd kwaliteitsposts ...
Want jij en zij dragen het topic?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen stadbashing van Joy en van mij gezien hoor..
Mensen die dit over zichzelf zeggenquote:
Pls god noquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van die corpswijven die met een constant hese/schorre stem rondlopen vet sexy
jelly?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Van die corpswijven die met een constant hese/schorre stem rondlopen vet sexy
Ik studeer in Utrecht dus ik moet het wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Geester het volgende:
[..]
jelly?
Ik vind dat wel meevallen lieve HJ
Als ik nu heel hard moet lachen heb ik dan de goede voor me?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die dit over zichzelf zeggenHoe oud ben je? Ik ken nog wel een hele lieve jongen uit een ander topic die iemand zoekt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik studeer in Utrecht dus ik moet het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |