Haha, klopt. De ruzies die ze altijd maakten daar, geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat programma vond ik ook altijd leuk. Van die heerlijk slechte TV programma's
Dan krijg je ook gewoon zin om haar een schop te geven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
Gaat ze weer huilenIk zou me doodergeren als ik in dat team zat.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg je ook gewoon zin om haar een schop te geven.Nu heb je iets om te janken trut.
goudvis vs walvisquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Britt moet d'r kop houden met die domme monologen van haar die over jan lul gaan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets wat je door heb vanaf de ruimte.
Nope, was een redelijk onbekende. Tenminste, voor mij dan.quote:
JAAAA, Nordstrom! Thanksquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
Saks Fifth Avenue? Sears? WalMart? Nordstrom?
Dat wou ik ook zeggen, bedacht me alleen op tijd dat ik dan de swag van Jumi dan grof zou beledigenquote:
De lobiquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, bedacht me alleen op tijd dat ik dan de swag van Jumi dan grof zou beledigen.
Sorry hon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
Ja bedankt, Titi. Nu ben ik weer bij Bloomingdales en Saks aan het kwijlen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef Juminelle het volgende:
Juna, weet jij toevallig wat die site was van dat Amerikaanse online-warenhuis? Ik kan gewoon niet meer op de naam komen
Wauw, echt té toevallig dit. Ik zei dit dus vanmiddag tegen m'n vriendin, wij kwamen er ook niet op. Maar inderdaad Nordstrom dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, was een redelijk onbekende. Tenminste, voor mij dan.
Fucking hinderlijk dit
Heerlijk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Girlygirl talk, ik ga dit weekend helemaal naar de kelauwte2 dagen achter elkaar, hemel
Moet je zaterdag weer werken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Heerlijk!
Jaloers wel, kon ik morgen maar uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |