Die lyrics heeft iemand totaal verkeerd verstaan en uitgetypt, hou ze er maar bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt man, zieke lyrics dit:
[..]
Hij is ook gay, kijk maar naar die reacties.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Chris Brown![]()
En dan te bekenden dat ik op mn 16e verliefd op hem was haaahahaa__!
[..]
Naja geen idee of hij ook echt homo is maar hij heeft gewoon zo'n gay vibe over zich heen, zo'n skinny male model look zegmaar.
Nee, nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wacht tot je bij het stuk bent van die fucking lekkere Surinaamse presentatrice, ken jij d'r?.
Wie is dat? Een jonge Herman Brood ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Alles en iedereen is gay vergeleken met
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat, mijn katoenplukkertje, dat is Liam fucking Gallagherquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is dat? Een jonge Herman Brood ofzo?
Zag ik aan de url jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat, mijn katoenplukkertje, dat is Liam fucking Gallagher
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Liam heeft kkdikke skitta en swagt d'r op losquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikken![]()
Damn zo onsmakelijk gewoon die vent
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Sinos, we verwachten pics van je nu je hier post.
Dit i.c.m. je eerdere uitspraak van vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikken![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
En nee ik ben geen wannaBI zoals al die Fernandeswijfjes.
No offence
Geef je vader een knuffel namens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past
Co-sign. Oh wacht. Maar toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn zo onsmakelijk gewoon die vent
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past
Je bent gayquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vaderquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef je vader een knuffel namens mij.![]()
![]()
mocht je vader mij willen pijpen, doe je ook dat soort dingen namens hem?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vader
Ik mag je mijn piemel geven namens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vader
Hey you. Ga je 17 april naar Immortal Techniquequote:
Uhm, staat niet op de planningquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hey you. Ga je 17 april naar Immortal Technique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |