SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
zin inquote:Op donderdag 29 maart 2012 02:11 schreef krioro het volgende:
En zo doen we dat op dit moment:
[ afbeelding ]graag verwijderen![]()
Het grootste deel van onze wereld is vernietigd.
Onze beschaving verkeert in groot gevaar
Overleven verdient uw aandacht
Overleven verdient uw arbeid
Overleven verdient uw inzet
Het product moet worden geconsumeerd
Het product moet worden geconsumeerd
Het product is de enige hoop voor onze beschaving
U produceert geluk
U produceert vrijheid
U produceert een gelukkige toekomst
Produceer
Consumeer
Creëer
Mooiere toekomstIce Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beginnen met 100 squats dan maar.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik heb vanmorgen al meegedaan aan Nederland in Beweging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beginnen met 100 squats dan maar.Deathlift or Die.![]()
serieus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beginnen met 100 squats dan maar.![]()
![]()
Dat was wel ernstig inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 03:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zag wat daar stond. Totaal niet grappig.![]()
![]()
Grijze wereld.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Er zaten net bij mij in de trein van die Bijlmer negers een bangalijst te makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef Juminelle het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-om-bangalijst.dhtml
'Bangalijst'Sneu bericht wel.
Deathlift or Die.![]()
Omg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er zaten net bij mij in de trein van die Bijlmer negers een bangalijst te maken![]()
![]()
Doen alsof bangalijsten nieuw zijn, wtf. Trouwens, die chicks maken het er zelf naar, met hun sletterig gedrag
.
![]()
Dan nog slaat het echt nergens op. Net als die bezem/bezemina filmpjes. Al heb ik daar destijds wel als een malle om gelachenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doen alsof bangalijsten nieuw zijn, wtf. Trouwens, die chicks maken het er zelf naar, met hun sletterig gedrag
.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: