Roosendaal is gewoon een irritant tussenstation.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliep.
En hoezo is Roosendaal sfeerloos? Dit is waar de eckte bazen zitten van Nederland.
Ik zei het omdat jij het zeiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliep.
En hoezo is Roosendaal sfeerloos? Dit is waar de eckte bazen zitten van Nederland.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
aha, jij was dus die autist die ik daar vanochtend zag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een autist, helaas ben ik die persoon niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:05 schreef xminator het volgende:
[..]
aha, jij was dus die autist die ik daar vanochtend zag.
Bent verplichtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
Btw. waarom gaan Turken met hun hele gezin naar het consulaat? Denken ze dat het een gezinsuitje is oid?
Ik was daar van 10 uur tot half 3 ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:44 schreef xminator het volgende:
Niet altijd. Altijd kom je bekende mensen tegen daar..
Vandaag waren de zaken wel goed in orde, kwam aan om 11 uur en was 11.20 klaar.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
Vanaf deel 1 : meet dit meet dat, we zitten nu 678 en nog steeds geen meet.
waarom kankergezwelquote:En android is ekt een kankergezwel, enige voordeel is gba emulator.
Turken en plannenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
Vanaf deel 1 : meet dit meet dat, we zitten nu 678 en nog steeds geen meet.
De nacht voor het tentamen lerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:09 schreef xminator het volgende:
Hadi iyi geceler, 2 uurtjes slapen en dan knallen.met tentamenn
Plannen lukt uiteindelijk nog wel, maar houden aan een gemaakte planning is écht drama.quote:
Brings back memories.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
De nacht voor het tentamen lerenHeb ik vannacht ook gedaan
zo maar slapen..
Just kiddin'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oog om oog, tand op tand? GAAN WE HET ZO SPELEN
Relatiemateriaal scoren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Just kiddin'
Maarreuh, wat moet ik in godnaam op het turkse consulaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |