Erg mooi programma.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je je verveelt PS is dit misschien wat om te downloaden en te kijken
(ook leuk om aan je mede Amerikanen te laten zien)
http://winkel.vpro.nl/download-nl-van-boven
dat komt morgenquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Waar las ik nou iets over Keuringsdienst van Waarde die het had over oranje slijm uit een oranje emmer om filet americain te maken?
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had ietsjes gaarder gemogen. Zaterdag maak ik 'm dunner. Is 'ie beter gaar.
Dat heb ik ook. Ik ben gek op vlees maar ik hoef niet te zien hoe alle ingewanden eruit gehaald worden enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
Dat die dingen gebeuren weet ik wel wel maar wil er liever niet het fijne van weten
Smaakt ook goedquote:
Nee, ik wist dat je erin begonnen was. Wel een tikkeltje verbaasd dat je hem uitgelezen hebt want ik had je er niet meer over gehoord(ook niet naar gevraagd)quote:Was je trouwens verbaasd dat ik het boek van Midas Dekker had gelezen?
Vind je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn posts in dit topic zijn echt van intelligent niveau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Damn you!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had ietsjes gaarder gemogen. Zaterdag maak ik 'm dunner. Is 'ie beter gaar.
hardlopen? goed bezig!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn you!
Ik kom net terug van een rondje lopen en ik wil ook een stuk.
Je weet waar mijn huis woontquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn you!
Ik kom net terug van een rondje lopen en ik wil ook een stuk.
Ah okquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik ben gek op vlees maar ik hoef niet te zien hoe alle ingewanden eruit gehaald worden enzo
[..]
Smaakt ook goed
[..]
Nee, ik wist dat je erin begonnen was. Wel een tikkeltje verbaasd dat je hem uitgelezen hebt want ik had je er niet meer over gehoord(ook niet naar gevraagd)
Tell me about itquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
Ah okWant meestal als je vraagt of ik iets geluisterd heb of iets dergelijks dan is het antwoord meestal nee
Ja ik heb af en toe hetzelfde. Dan zit ik in een leesperiode en dan lees ik veel. Weet ik vaak alleen nog maar wat ik van het boek vond maar details of waar het nou echt om ging niet meer.quote:Heb hem wel uitgelezen maar zoals ik al zei lees ik zoveel boeken dat ik er meestal niet meer bij nadenk als ik doorga naar de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |