Wat heeft het voor een nut om dan tactisch te spelen? Ik speel altijd met suppressor zodat de tegenstander mij niet ziet en ik makkelijk kan flanken, flash suppressor heeft alleen nut als sniper imo. Rest van de wapens schieten ook tracers af dus kan je ook goed genoeg de locatie localiseren waar het schot vandaan komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef 67Impala het volgende:
Vervang je suppressor voor flash suppressor en problem solved. Ik heb totaal geen moeite om lui te raken of last van die supressie.. Mijn scores gaan nu juist in de lift...
Wordt dan nu dan eindelijk toch het kaf onder het koren gescheiden met deze patch?
Haha, dat betekent waarschijnlijk dat je scheel bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef 67Impala het volgende:
Vervang je suppressor voor flash suppressor en problem solved. Ik heb totaal geen moeite om lui te raken of last van die supressie.. Mijn scores gaan nu juist in de lift...
Wordt dan nu dan eindelijk toch het kaf onder het koren gescheiden met deze patch?
Heb je die filmpjes gekeken die net gepost waren? Het heeft geen ene ster te maken met skill of mikken als je suppressed bent, je schoten vliegen dan @ random overal heen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef 67Impala het volgende:
Nja of gewoon goed kan mikken en de rest scheelHet is maar hoe je het bekijkt
Zoek eerst eens op wat supression precies doet in BF3...... dan zou je zoiets niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef 67Impala het volgende:
Nja of gewoon goed kan mikken en de rest scheelHet is maar hoe je het bekijkt
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en er even vanuit gaande dat de mogelijkheid er is om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes gekeken die net gepost waren? Het heeft geen ene ster te maken met skill of mikken als je suppressed bent, je schoten vliegen dan @ random overal heen.
Nee je denkt niet gek maar het is een kut gameplay mechanic. Slaat nergens op in een shooter, kogels die maar een beetje random alle kanten opgaan behalve waar jij daadwerkelijk schiet. zon mechanic is misschien leuk voor de SP in MP verschuift de balans van skill naar geluk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en de mogelijkheid is er om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.
Wat ze daarmee dus willen bereiken is als je supressed ben, dekking zoeken en wachten tot hij ophoud en dan pas vuren. Of denk ik nu heel gek?
Klopt, maar stel je voor, een sniper schiet 1 kogel op je met suppression perk aan. Dan ben jij de komende 30sec met een wazig beeld aan het rondlopen. Slaat ook nergens op. En nu gaat het zelfs zover dat als je in een gang loopt waar toevallig een kogel langsvliegt jij direct zwaar supressed bent en niks ziet zonder dat je daadwerkelijk in een vuurgevecht bezig bent. Het is zo ontzettend krom en het verneukt voor mij iig een heel hoop plezier in het spel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en er even vanuit gaande dat de mogelijkheid er is om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.
Wat ze daarmee dus willen bereiken is als je supressed ben, dekking zoeken en wachten tot hij ophoud en dan pas vuren. Of denk ik nu heel gek?
Who gives a shit, dit is een spelletje. Spelletjes moeten leuk zijn, niet tergend saai en frustrerend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe jij het nu zegt is toch juist logisch als je supressed bent. Stel je wordt onder vuur genomen (en er even vanuit gaande dat de mogelijkheid er is om dekking te zoeken) dan is het toch logisch dat je dekking zoekt toch? Als je dan toch terug gaat schieten kan ik me voorstellen dat je niet 100% accuraat schiet nee. Je ligt onder vuur je kan dan niet blijven staan en even een headshot pompen.
Nja dan is het op dit moment voor jou saai en frustrerend en voor mij nog steeds leuk. U jelly?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Who gives a shit, dit is een spelletje. Spelletjes moeten leuk zijn, niet tergend saai en frustrerend.
Wat jij wil. Kan je dan niet beter CoD gaan spelen? Dice heeft al aangegeven dat ze het terugschroeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nja dan is het op dit moment voor jou saai en frustrerend en voor mij nog steeds leuk. U jelly?
Ik troll niet, ik snap alleen de frustratie niet zo..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:17 schreef MPC60 het volgende:
Ga nou even niet zitten trollen Mr. Ik ben zo goed in BF dat ik altijd als eerste raak schiet.
Ik heb nog nooit één CoD game gespeeld. En Dice mag het van mij terugschroeven want ik vond het voor de patch net zo leuk als erna.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kan je dan niet beter CoD gaan spelen? Dice heeft al aangegeven dat ze het terugschroeven.
CoD trekt me om een of andere reden totaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:27 schreef KoningStoma het volgende:
Je houdt blijkbaar van random shit. Dan moet je CoD spelen.
Kun je het ook fout doen dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nog een Fok xbox server regelen? Wie is er bereid om mee te betalen? Het kost zo'n 19 euro per maand als je het goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |