Ja, dat is hartstikke om.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, eerst moeten ze bij mij 2 pakketjes afgeven
Ik wacht al sinds zondagquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is hartstikke om.Daar kan ik niet op wachten.
Nou vooruit maar dan.quote:
Ik moet zo al naar school en ik wil mn nieuwe kleren aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan.
Dan ga ik morgen wel naakt naar mijn werk omdat mijn kleren er nog niet zijn.
Ik ook, en het andere pakketje moet ook snel binnen komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Maar ze komen tussen 11 en 1 staat er. Ik had eigenlijk om 12 uur op school afgesproken, maar ik heb gewoon gezegd dat ik op mn pakketje moest wachten.
Terwijl mijn moeder gewoon thuis is en het pakketje ook aan kan nemen.Maar ik wil zo graag mn nieuwe kleertjes.
Hele dag niet durven douchen omdat je op een pakketje wacht, zie je na een tijdje toch dat briefje liggen. The fuck.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef Daqufrance het volgende:
Pakketjes. Altijd problemen.
Dan zie je dat briefje in de brievenbus dat ze langs zijn geweest en het de volgene dag nog eens proberen. En je weet al dat je dan ook gewoon niet thuis bentVervolgens kun je de dag daarna dan pas naar het postkantoor, wat sluit op onmogelijke tijden en je dus eerder weg moet van je werk.
Dat wachten boeit me niks. Wat dat betreft ben ik relaxt ingesteldquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gewacht op pakketjes is de reden dat ik zelden iets online bestel. Als ik iets wil hebben, wil ik het nu. En niet pas morgen overmorgen drie dagen later op het postkantoor.
Eerst dacht ik ook zo, en wilde ik ook altijd passen. Toen zag ik dat internet veel goedkoper is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gewacht op pakketjes is de reden dat ik zelden iets online bestel. Als ik iets wil hebben, wil ik het nu. En niet pas morgen overmorgen drie dagen later op het postkantoor.
Natuurlijk is internet veel goedkoper. Maar ik koop de wachttijd af door naar de winkel te gaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook zo, en wilde ik ook altijd passen. Toen zag ik dat internet veel goedkoper is.![]()
En het is gewoon verleidelijk om rond te klikken en alles in je winkelwagentje te doen en dan moet je het gewoon wel kopen.
Ik vind hem ook heel hoog, maar ik dacht dat het aan mijn slechte oog voor wat leuk staat bij vrouwen lag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind hem alleen zo hoogOf ligt dat aan mij
ow ja dat is waar....quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Myraela het volgende:
Je kan wel die code doen, dan krijg je die 5 euro verzendkosten weer terug.
quote:
Ja dat vond ik nou ook... maar misschien valt het wel meequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel hoog, maar ik dacht dat het aan mijn slechte oog voor wat leuk staat bij vrouwen lag.
Ze verwerken je bestelling tegenwoordig heel erg snel. Bezorgtijd 3-5 dagen. Als ze het op voorraar hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja dat is waar....
De H&M hier in Spijkenisse heeft niet alles wat op de website staat, en geen zin om naar Rotterdam te gaan
Hmzzzz toch even kijken straks, en anders bestel ik hem wel online.
Zijn de levertijden al een beetje versneld?? Geen zin om weer een maand te wachten
Ow echt??quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze verwerken je bestelling tegenwoordig heel erg snel. Bezorgtijd 3-5 dagen. Als ze het op voorraar hebben
Mijne is net binnen.
Iehh die is kei hoogquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmzzz zullen ze deze gewoon in de winkel hebben??? (H&M)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0016328_4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wil wel bestellen, maar de broek is 15 euro en verzendkosten 4,90
En als ik ga bestellen, dan ben ik weer verplicht om meer te bestellen dan alleen deze broek
Omdat dat een product is dat je niet nodig hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en waarom zijn er nergens zomerjasjes te vinden
tuurlijk welquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat dat een product is dat je niet nodig hebt.
Ik heb niet eens een zomerjas, wel heb ik sweaters. Wel lastig als het in de zomer regentquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat dat een product is dat je niet nodig hebt.
Is die week nu al om?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:42 schreef SiIk het volgende:
Joysa, ga je nou vanavond je UI veranderen, of is het niet gelukt?
Vanavond 11 uur meen ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is die week nu al om?
Ze heeft gewoon geen enkele fout gemaakt
Ik bestel altijd 2 maten, en je past toch gewoon thuis?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:01 schreef Daqufrance het volgende:
Online voor kleren shoppen vind ik niks. Moet het toch aan zien. En qua maten is t ook niet handig.
Cd's, dvd's, etc.... dat wel
Je bent ook zoveel goedkoper uit wanneer je in de winkel shopt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hebben hem hier niet, wel even een 3 kwart witte legging gekocht en een zwart shirtje
Dat wordt online shoppen zo
En dan moet je er weer eentje terug gaan sturen. Kun je weer naar dat postkantoor toe met die stomme openingstijden. No thanks.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bestel altijd 2 maten, en je past toch gewoon thuis?
Ideaal
Jij bent daar wel fan van? Die extreem hoge broeken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan kan je evt. aarschgewei niet eens goed zien
Je mag nog wel een opmerking maken over het feit dat ik kankerdik ben. Ik weet dat je het eigenlijk liever pas post als ik er niet bij ben.quote:
Deze post dwingt me bijna om naar de C1000 te gaan en een zak popcorn te kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag nog wel een opmerking maken over het feit dat ik kankerdik ben. Ik weet dat je het eigenlijk liever pas post als ik er niet bij ben.
Moet je niet naar school dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Deze post dwingt me bijna om naar de C1000 te gaan en een zak popcorn te kopen.
Deze is mooi en zo'n hele donkere.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Goed idee Myr, ik ga eens kijken of ik een 2e broek kan vinden die ik chill vind
Nee, die reactie komt van de negerinnenkontjes die in die broeken zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Van die donkere pants waarin je kont van DAMNNN NIGGERS KIJK DIE KONT VAN MIJ gaat?
Ah, is dat de bron van de agressie... die energie die je daar aan verspild kun je beter steken in te gaan wandelen of te gaan sporten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag nog wel een opmerking maken over het feit dat ik kankerdik ben. Ik weet dat je het eigenlijk liever pas post als ik er niet bij ben.
Er is geen agressie man. Ik vul je nutteloze smiley posts gewoon voor je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, is dat de bron van de agressie... die energie die je daar aan verspild kun je beter steken in te gaan wandelen of te gaan sporten.
ja ik weet het... maar dan moeten ze wel hebben wat ze ook online hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent ook zoveel goedkoper uit wanneer je in de winkel shopt.
ow dt vind ik nooit zo ergquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
En dan moet je er weer eentje terug gaan sturen. Kun je weer naar dat postkantoor toe met die stomme openingstijden. No thanks.
quote:
Maar de vraag die blijft natuurlijk is heb je er al wat aan gedaan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is geen agressie man. Ik vul je nutteloze smiley posts gewoon voor je.
4 simpele topjes, 2 shirtjes, 2 broeken en een vestje.quote:
Met die vraag zit ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar de vraag die blijft natuurlijk is heb je er al wat aan gedaan?
Basic is fijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
4 simpele topjes, 2 shirtjes, 2 broeken en een vestje.
Oh en een kei schattig make-up tasje.
Maar allemaal beetje basics hoor.
1304quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Basic is fijn
Waar staat die kortingscode van 5 euroKan hem nergens vinden en ze zijn toch altijd allemaal hetzelfde
Het feit dat je plotseling out of nowhere met een opmerking er over komt zegt mijn wel iets anders.quote:
Als het iets anders zegt dan dat ik je een onsympathieke hufter vind die nooit iets toevoegt, dan zou ik er maar niet teveel van denken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het feit dat je plotseling out of nowhere met een opmerking er over komt zegt mijn wel iets anders.
Nu komt er vast een nietszeggend gifje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het iets anders zegt dan dat ik je een onsympathieke hufter vind die nooit iets toevoegt, dan zou ik er maar niet teveel van denken.
Als ie slim is, leest hij dit vlak voor hij wat post en komt hij met een nietszeggend riedeltjequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu komt er vast een nietszeggend gifje.
Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu komt er vast een nietszeggend gifje.
Herkenbaar probleem.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
ow helphihihi teveel leuke dingen
Dat mag jij vinden, net zoals ik mag vinden dat je wel enkele pondjes kwijt mag raken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het iets anders zegt dan dat ik je een onsympathieke hufter vind die nooit iets toevoegt, dan zou ik er maar niet teveel van denken.
Hou je in hehquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
ow helphihihi teveel leuke dingen
hihi... best ergquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.Ik had vorige maand ook nog besteld en nu weer. Nu mag ik echt even een poosje niet kijken, want dan bestel ik weer.
Het verschil tussen jou en mij is alleen dat ik alles recht in je bek en direct zeg. Jij daarentegen lult overal omheen, komt nooit ergens mee en denkt dan ineens bijdehand te zijn als mensen er niet bij zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, net zoals ik mag vinden dat je wel enkele pondjes kwijt mag raken.
Bijdehand als mensen er bij zijn, heb geen naam genoemd maar blijkbaar bestaat er een associatie tussen mijn opmerking en jouw. Dat gaat zelfs zover dat ik dm kreeg toen met bedoel je Myraela.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en mij is alleen dat ik alles recht in je bek en direct zeg. Jij daarentegen lult overal omheen, komt nooit ergens mee en denkt dan ineens bijdehand te zijn als mensen er niet bij zijn.
Het gaat me niet om wat je zegt, het gaat me om je afschuwelijke karakter dat tegelijkertijd zwak als achterbaks is.
Zo bijdehand is dat niet nadat er net een foto van mij is verschenen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bijdehand als mensen er bij zijn, heb geen naam genoemd maar blijkbaar bestaat er een associatie tussen mijn opmerking en jouw. Dat gaat zelfs zover dat ik dm kreeg toen met bedoel je Myraela.
Rokje in de salequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
DigitalGirl is een vent. Valt wel ook op mannen geloof ik, maar heeft verder weinig vrouwelijks.quote:
Wat verwarrend toch weer allemaal!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
DigitalGirl is een vent. Valt wel ook op mannen geloof ik, maar heeft verder weinig vrouwelijks.
Ja he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:25 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Wat verwarrend toch weer allemaal!
Misschien voelt hij zich een meisje in een mannenlichaam?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja he.
Waarom die naam eigenlijk DG?
Ga kleren kopen dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook kleren kopen
Laatste keer dat ik iets nieuws kocht was in juli geloof ik
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich een meisje in een mannenlichaam?
Gevangeen en gefrustreerd. Vandaar de kattige uithalen?
Ik moet ook weer eens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook kleren kopen
Laatste keer dat ik iets nieuws kocht was in juli geloof ik
Kattige opmerkingen maken is dan ook digitalgirls handelsmerkquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich een meisje in een mannenlichaam?
Gevangeen en gefrustreerd. Vandaar de kattige uithalen?
Ik weet het niet. Moet me er denk ik ook maar niet in mengen
Dameszaken
Ach ja, zoals wij zeggen: Chacun prend son plaisir où il le trouve.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kattige opmerkingen maken is dan ook digitalgirls handelsmerk
Wij hebben hier ook een spreekwoord.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ach ja, zoals wij zeggen: Chacun prend son plaisir où il le trouve.
Ieder zijn ding!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik maak wel een overzicht met plaatjes
Hier noemen we hem gewoon een hondenlul.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een spreekwoord.
"Het is een lieve jongen, hem hangen we apart."
Geen geld voor. Ik kan echt eens per jaar 2 broeken en een paar nieuwe shirtjes kopen, en daar houdt het wel mee opquote:
Dat tweede shirtjequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oranje topje voor EK![]()
Ik hoop dat hij past.... en nog 1 witte broek...
En dat alles in 2 matenTerwijl ik weet dat ik maat 38 heb
![]()
Bestel ik toch weer maat 40
Zo weinig geld? Kleren hoeven toch niet duur te zijn. Ik heb eigenlijk ook geen geld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen geld voor. Ik kan echt eens per jaar 2 broeken en een paar nieuwe shirtjes kopen, en daar houdt het wel mee op
[..]
Dat tweede shirtjeIk wil
Ik ben al blij als ik aan het eind van de maand nog geld heb om eten te kopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo weinig geld? Kleren hoeven toch niet duur te zijn. Ik heb eigenlijk ook geen geld.Dit keer besteld van mn geld dat ik eind volgende maand krijg.
Die shirtjes zijn leuk hequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen geld voor. Ik kan echt eens per jaar 2 broeken en een paar nieuwe shirtjes kopen, en daar houdt het wel mee op
[..]
Dat tweede shirtjeIk wil
Hou de roze en stuur de blauwe doorquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die shirtjes zijn leuk he
Ik kan niet kiezen tussen blauw en roze
Hiermee bewijs je SiIk haar punt he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo weinig geld? Kleren hoeven toch niet duur te zijn. Ik heb eigenlijk ook geen geld.Dit keer besteld van mn geld dat ik eind volgende maand krijg.
Nu snap ik waarom men de noodklok luidt over jongeren en schuldenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 2 weken geleden nog een roze t-shirt gekocht.
Welk punt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je SiIk haar punt he.
Nah, dat zal allemaal wel meevallen hoor. Ik weet dat ik het geld binnenkort krijg, anders zou ik het niet bestellen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom men de noodklok luidt over jongeren en schulden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier noemen we hem gewoon een hondenlul.
Met een stok in zijn reet.
Omdat ik een aantal shirtjes weg heb gedaan. Ik had nieuwe nodig.quote:
Je zegt. Zo weinig geld? Het hoeft niet duur te zijn. Alsof er een manier is om het wel makkelijk te bolwerken, waarna je zelf zegt dat je het zelf helemaal niet kan bolwerken.quote:
Waarom rose?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik een aantal shirtjes weg heb gedaan. Ik had nieuwe nodig.
Blij dat je het belangrijkste voor jezelf er uitpikt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo bijdehand is dat niet nadat er net een foto van mij is verschenen.
Wel fijn dat je nog eens bevestigd hoe laf je bent.
Auch, heb medelijden met die man van je.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ok besteld![]()
Volgende week komt het binnen zeggen ze
Voor 260 euro
Maar ook veel dubbele kleding ivm maat enzo
Omdat mijn andere roze t shirt vaal was geworden.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Blij dat je het belangrijkste voor jezelf er uitpikt.
[..]
Auch, heb medelijden met die man van je.
Pics van je nieuwe roze shirt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat mijn andere roze t shirt vaal was geworden.
Is er iets mis met roze dan?
Niets mis mee als je donker haar hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld toevallig nu allemaal uitgegeven in Berlijn, dat is de enige reden waarom ik het niet kan betalen. Ik houd maandelijks genoeg geld over voor kleren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zegt. Zo weinig geld? Het hoeft niet duur te zijn. Alsof er een manier is om het wel makkelijk te bolwerken, waarna je zelf zegt dat je het zelf helemaal niet kan bolwerken.
Heb geen pics. Ergens in de stad gekocht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Pics van je nieuwe roze shirt!
Roze is best wel tof soms, niks mis mee
Gelukkig heb ik dan ook donker haar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis mee als je donker haar hebt.
Ik moet mijn uitgavenpatroon niet veranderen. Puur wat meer inkomsten genereren. Ben ik nu mee bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik geef overigens veel te veel geld uit. Ik moet echt mijn uitgavenpatroon heel erg veranderen voor ik weer ga studeren
Ik heb persoonlijk helemaal niets met rose. Vind het een hele nare chemische kleur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen mijn jassen en schoenen mogen wel duur zijn. En soms gewoon iets als ik het echt leuk vind. Maar basics hoef ik niet meer van merken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kocht vroeger best vaak bij de esprit. Maar nu koop ik meer bij de h&m omdat ik dan meer kleding kan kopen voor hetzelfde geld
Ik heb nu echt dat ik niet kijk op een tientje en dat het me niet boeit dat ik 50 euro uitgeef als ik het elders voor 30 kan kopen. Dat moet er wel uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet mijn uitgavenpatroon niet veranderen. Puur wat meer inkomsten genereren. Ben ik nu mee bezig.![]()
Goedkoper gaan leven is te lastig.
Sta je al ingeschreven voor volgend jaar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu echt dat ik niet kijk op een tientje en dat het me niet boeit dat ik 50 euro uitgeef als ik het elders voor 30 kan kopen. Dat moet er wel uit.
Ohja, zo'n instelling is wel iets waar je makkelijk op besparen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu echt dat ik niet kijk op een tientje en dat het me niet boeit dat ik 50 euro uitgeef als ik het elders voor 30 kan kopen. Dat moet er wel uit.
Ja, aardwetenschappen in Utrecht wordt het heb ik vorige week besloten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta je al ingeschreven voor volgend jaar?
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen mijn jassen en schoenen mogen wel duur zijn. En soms gewoon iets als ik het echt leuk vind. Maar basics hoef ik niet meer van merken.
Blijf je dan thuis wonen of ga je weer op kamers?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, aardwetenschappen in Utrecht wordt het heb ik vorige week besloten.
Vanuit huis beginnen en ondertussen op zoek naar een kamer, dan maak ik denk ik een wat betere start. Discipline is vanuit je ouderlijk huis wat makkelijker op te brengenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf je dan thuis wonen of ga je weer op kamers?
Succes daarmee. Hopelijk gaat het deze keer beter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanuit huis beginnen en ondertussen op zoek naar een kamer, dan maak ik denk ik een wat betere start. Discipline is vanuit je ouderlijk huis wat makkelijker op te brengen
No way! Dan ga ik je waarschijnlijk best wel vaak zien, ik heb daar altijd college!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, aardwetenschappen in Utrecht wordt het heb ik vorige week besloten.
Dankje, ik hoop het ook, anders kan ik niet meer opnieuw beginnen zonder heel veel geld te moeten dokken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes daarmee. Hopelijk gaat het deze keer beter.
Waarom heb je uiteindelijk aardwetenschappen gekozen?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
No way! Dan ga ik je waarschijnlijk best wel vaak zien, ik heb daar altijd college!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kort_echt_samen.html
omg.
En die GRAFHOER, WANT DAT IS HET. Durft nog boos te worden op die kerel ook.quote:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
omg.
Ja echt hequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
En die GRAFHOER, WANT DAT IS HET. Durft nog boos te worden op die kerel ook.
Ik had gezorgd dat als ze thuis kwam al haar spullen voor de deur stonden en de sloten vervangen waren.
Klopt.quote:
Fixed it.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan het beste haar kop verbouwen.
Zoek gewoon een leuke vent joh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Op dit soort momenten is het altijd jammer dat ik niet gay ben.
Of bi ofzo. Dan kan je gewoon rustig switchen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Op dit soort momenten is het altijd jammer dat ik niet gay ben.
Te veel moeite denk ik. Zo een vrouw zou je geen aandacht meer moeten gunnen.quote:
Ach, dan weet je tenminste dat je die nacht weer goed kan slapen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:15 schreef Flippiee het volgende:
Te veel moeite denk ik. Zo een vrouw zou je geen aandacht meer moeten gunnen.
Hoe had ze anders moeten reageren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook wel typisch dat ze hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven.
Wat een kuthoeren zijn vrouwen toch eigenlijk allemaal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe had ze anders moeten reageren?
Sommige vrouwen gaan janken, anderen worden boos. Zo zijn ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhm, niet proberen die jongen de schuld te geven van haar achterbakse hoerigheid die uitkomt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe had ze anders moeten reageren?
Sommige vrouwen gaan janken, anderen worden boos. Zo zijn ze.
Hommoquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:21 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik moet ook weer bijkleuren voordat ik in zwembroek durf
*pakt stok, timmert murdera over het hoofd, stopt stok terug*quote:
Daar is een simpele oplossing voor he.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
*pakt stok, timmert murdera over het hoofd, stopt stok terug*
Nee. Helaas voor sommige usres blijkbaar, maar ben toch echt geen homo.
Ik wil er gewoon niet lichtgevend wit uitzien in mijn zwembroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste comeback van een gebroken man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef twi het volgende:
Ik ga gewoon met Chantal ofzo, want die neuk ik ook al drie maanden.
Op het moment dat ze hoorde dat het op de radio was en haar vriend het hoorde voelde ze zich wel even heel erg lullig en schrok ze zich waarschijnlijk dood kan ik me zo voorstellen en dan is boosheid wel een natuurlijke reactie. Alhoewel ik het uiteraard ook een hoerige actie vind, begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, niet proberen die jongen de schuld te geven van haar achterbakse hoerigheid die uitkomt.
Ze had zich kunnen verontschuldigen dat het zo uitkwam en dat ze het hem niet persoonlijk had kunnen vertellen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
Alhoewel ik het uiteraard ook een hoerige actie vind, begrijp ik het wel.
Wees blij, als jij een man was geweest had je 2 centimeter eelt op je handen en zat ie vol met brandblaren en hingen de vellen er bij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik man was geweest had ik tenminste een baard kunnen laten staan. Ik ben gefrustreerd.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wees blij, als jij een man was geweest had je 2 centimeter eelt op je handen en zat ie vol met brandblaren en hingen de vellen er bij.
Jammer dat hij dat zei. Hij had het hier chiquer moeten afsluiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef twi het volgende:
Ik ga gewoon met Chantal ofzo, want die neuk ik ook al drie maanden.
Risico van het vreemdgaan. Eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op het moment dat ze hoorde dat het op de radio was en haar vriend het hoorde voelde ze zich wel even heel erg lullig en schrok ze zich waarschijnlijk dood kan ik me zo voorstellen en dan is boosheid wel een natuurlijke reactie. Alhoewel ik het uiteraard ook een hoerige actie vind, begrijp ik het wel.
Toen ik klein was nam ik het mijn vader kwalijk dat hij blijkbaar alleen dochters kon makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wees blij, als jij een man was geweest had je 2 centimeter eelt op je handen en zat ie vol met brandblaren en hingen de vellen er bij.
Dat klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Risico van het vreemdgaan. Eigen schuld dikke bult.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar is een simpele oplossing voor he.Ik wil er OOK niet lichtgevend wit uitzien in mijn blote kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat, wordtie populair?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:46 schreef Daqufrance het volgende:
Wat word ik toch enorm zomers vrolijk van dat Of Monsters and Men nummer.
Ze staan over 4 weekjes in Amsterdam. Ik ga heen. Of Monsters And Menquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef Daqufrance het volgende:
Hij is megahit op 3FM al de hele week
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ze staan over 4 weekjes in Amsterdam. Ik ga heen. Of Monsters And Men
Einde Twitterbericht
Of je de man op het afhaalpunt nog een paar kusjes geeft wanneer je de zak met maat 40 terug komt brengen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik je snap
Joh, staan ze in Amsterdam?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ze staan over 4 weekjes in Amsterdam. Ik ga heen. Of Monsters And Men
Einde Twitterbericht
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joh, staan ze in Amsterdam?
Veel plezier.
Om welk liedje gaat het hier?
Oh, het ging om het lichtgevend. Ik heb altijd meer problemen met de zwembroek.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik wil er OOK niet lichtgevend wit uitzien in mijn blote kont
Leuke clip wel, maar niet helemaal mijn ding qua muziek. Ook niet in de stemming misschien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij duw ik ze al ongeveer anderhalve maand door jullie strot heen. En eigenlijk is 't niet zo'n heel vrolijk liedje
Ik ben vrij mager, dat is ook wel een probleem. Maar om nou te gaan zwemmen met een fatsuit aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, het ging om het lichtgevend. Ik heb altijd meer problemen met de zwembroek.
En je toverstokje dan? Krijgt die ook soms de zon te zienquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik wil er OOK niet lichtgevend wit uitzien in mijn blote kont
Nee die krijgt ook weinig zon. En wordt ook niet bruin door andere activiteiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je toverstokje dan? Krijgt die ook soms de zon te zien
Trendsetter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij duw ik ze al ongeveer anderhalve maand door jullie strot heen. En eigenlijk is 't niet zo'n heel vrolijk liedje
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik wou nog zeggen.
Wat een gore achterbakse tyfushoerr is dat mens.
En er ook vandoor gaan met je baasze probeert zich zeker omhoog te neuken.
Zo dat is er uit.
Wie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik wou nog zeggen.
Wat een gore achterbakse tyfushoerr is dat mens.
En er ook vandoor gaan met je baasze probeert zich zeker omhoog te neuken.
Zo dat is er uit.
Goede relatie hebben ze welquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mijn eerste plant ooitNee jongen, dat zaad werkt alleen in vrouwen. let eens beter op bij biologieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Een echte plant jungquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee jongen, dat zaad werkt alleen in vrouwen. let eens beter op bij biologie
Hoe kom je dan aan de zaadjes?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een echte plant jung
Denk ik
Ik heb geen idee wat voor plant
Uit de coffeeshopquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan de zaadjes?
Holy shit, lulligquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de C&A gekregenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan de zaadjes?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mijn eerste plant ooitDe Ganj brethren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was al met jou getrouwdquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:04 schreef Barbusse het volgende:
Wat een baas[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nog zo´n grapjasquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Nog zo´n grapjas![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Nog zo´n grapjas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Nog zo´n grapjas![]()
[ afbeelding ]
Joy haar milkshake brengt niet alleen alle mannen naar de tuin, maar ook de vrouwen.quote:
Die luisterde ik vandaag nog.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy haar milkshake brengt niet alleen alle mannen naar de tuin, maar ook de vrouwen.
Hey Flippieequote:
Hoiquote:
Alles goed?quote:
quote:
Oehquote:
Hey Tijnbreinquote:
Hier gaat alles prima! En met jou/de rest?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles goed?![]()
(en met de anderen ook natuurlijk)
Ja, lekker. De zomer is begonnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Tijnbrein
[..]
Hier gaat alles prima! En met jou/de rest?
Zeg dat gerust, buiten is het één grote kermis voor de hormonenquote:
Hier nu binnen ook hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg dat gerust, buiten is het één grote kermis voor de hormonen
Pics or it didn't happenquote:
En dat op jouw leeftijdquote:
Je bent wel een schatje hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
hoi ik ben een jongen van 17 met een kraterkop en ik heb weinig succes in het hosselen van flippiee. wat nu?
Spring voor een trein.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
hoi ik ben een jongen van 17 met een kraterkop en ik heb weinig succes in het hosselen van flippiee. wat nu?
Niks, Flippiee is niet op zoek naar een relatie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Fappen. Duhquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Vast het enige wat je onthouden hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Niks, Flippiee is niet op zoek naar een relatie.
Beide.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
meen je dat nou?of zeg je het alleen maar om me geen rotgevoel te geven?
Dan heb ik straks weer vertragingquote:
lobiquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast het enige wat je onthouden hebt.!
[..]
Beide.
Ik ga niet zomaar foto´s van anderen posten heujquote:
Excuse me?quote:
Vooral de virtuele zeker.quote:
Nee, ik ga dan al Amsterdam onveilig maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
lobikom je zaterdag nog naar grunna dan
tfoe dind yemekquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral de virtuele zeker.
[..]
Nee, ik ga dan al Amsterdam onveilig maken.
Hormodinges is voor pubers jij kan kinderen heb van die leeftijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar foto´s van anderen posten heuj
[..]
Excuse me?
Dude.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hormodinges is voor pubers jij kan kinderen heb van die leeftijd
Jong vader geworden dan wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hormodinges is voor pubers jij kan kinderen heb van die leeftijd
Ahw wat schattig. Blozende wangetjes bij afwijzing.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, virtueel zie je m'n blozende wangetjes niet, dat maakt het minder beschamend.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar foto´s van anderen posten heuj
[..]
Excuse me?
jij kan prima een kind van 12 hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude.Zou oud ben ik ook weer niet
Je schiet er alleen niets mee op. Een afwijzing blijft een afwijzing.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw wat schattig. Blozende wangetjes bij afwijzing.
Tja, jij ook wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij kan prima een kind van 12 hebben
Zekerquote:
Godzijdank heb ik die dus niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij kan prima een kind van 12 hebben
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou nog geen kind van 12 kunnen hebben, gelukkig.
Kwam er nog geen zaad uit dan toen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou nog geen kind van 12 kunnen hebben, gelukkig.
Oh, dan had je nog wel vader kunnen worden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen 12 jaar seks heb.
Hmm, toen wel geloof ik. Eerste paar keer niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kwam er nog geen zaad uit dan toen?
Eventueel theoretisch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan had je nog wel vader kunnen worden.
In dat geval zou die van mij bijna 2 zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen 12 jaar seks heb.
Vind ik lullig, zo kunnen die kinderen nooit te weten komen wie hun biologische vader is. Stout kaneel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
Wie weet heeft iemand het opgevangen in je slaap en in buisjes verkocht aan een louche laboratorium voor 70-jarige vrouwen die nog een kind willen, ergens in Italië ofzo.
Ik zou dan 6 maanden zwanger zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval zou die van mij bijna 2 zijn
Dat zou in theorie best kunnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
Wie weet heeft iemand het opgevangen in je slaap en in buisjes verkocht aan een louche laboratorium voor 70-jarige vrouwen die nog een kind willen, ergens in Italië ofzo.
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dan 6 maanden zwanger zijn
Die van mij 9 en een beetje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval zou die van mij bijna 2 zijn
Ja, dat is de meest logische verklaring. Daarom ga ik ook nooit naar Italië.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna puber dusquote:
Dat zal ik zeker doenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens in juli, je mag wel op visite komen.
Wat dacht je van Eddarawen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet jij nog een leuke naam voor het kleine monster?
Zoltan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beëlzebubquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jongen: Damienquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan raak ik in de war met mijn LotRO-personagequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dacht je van Eddarawen?
Satan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag ook Hentia naam worden.quote:
Dat je zwanger bent? Of als je zwanger bent? Of als je een naam weet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn de eersten aan wie ik het vertel he
Ligt er ook aan hoeveel geld je moet overmaken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Als man hoef je alleen iedere maand wat geld over te maken veel last heb je er eigenlijk niet van
Beter zorg je ervoor dat je helemaal geen vrouw zwanger maaktquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel geld je moet overmaken.
Maar beter zorg je dat de vader niet gedumpt wordt als je besluit tot het krijgen van kinderen.
Een condoom is zo geknapt, en dan hang je hoe dan ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter zorg je ervoor dat je helemaal geen vrouw zwanger maakt
Of ze prikken er gaatjes in als ze echt wanhopig zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een condoom is zo geknapt, en dan hang je hoe dan ook
Daar heb ik dus serieus aan gedachtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ze prikken er gaatjes in als ze echt wanhopig zijn
Niet zo hele rare angstquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus serieus aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |