abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:26:47 #1
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_109600634

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.

O+ Meet O+
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja

De OP vind je hier
pi_109600646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee, eerst moeten ze bij mij 2 pakketjes afgeven
Ja, dat is hartstikke om. ;( Daar kan ik niet op wachten.
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:27:47 #3
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_109600678
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat is hartstikke om. ;( Daar kan ik niet op wachten.
Ik wacht al sinds zondag
pi_109600712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik wacht al sinds zondag
Ik heb vrijdag besteld. Ik win.
pi_109600724
Ohja, ik heb op maandag ook nog iets besteld, maar dat pakketje komt ook maar niet terwijl ze zeiden dat het de volgende werkdag zou worden geleverd :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:33 #6
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_109600756
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag besteld. Ik win.
Nou vooruit maar dan.
Dan ga ik morgen wel naakt naar mijn werk omdat mijn kleren er nog niet zijn.
pi_109600819
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou vooruit maar dan.
Dan ga ik morgen wel naakt naar mijn werk omdat mijn kleren er nog niet zijn.
Ik moet zo al naar school en ik wil mn nieuwe kleren aan.
Once again. Ik win. :D
pi_109600859
Maar ze komen tussen 11 en 1 staat er. Ik had eigenlijk om 12 uur op school afgesproken, maar ik heb gewoon gezegd dat ik op mn pakketje moest wachten.

Terwijl mijn moeder gewoon thuis is en het pakketje ook aan kan nemen. :') Maar ik wil zo graag mn nieuwe kleertjes.
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:38:46 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_109601147
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Maar ze komen tussen 11 en 1 staat er. Ik had eigenlijk om 12 uur op school afgesproken, maar ik heb gewoon gezegd dat ik op mn pakketje moest wachten.

Terwijl mijn moeder gewoon thuis is en het pakketje ook aan kan nemen. :') Maar ik wil zo graag mn nieuwe kleertjes.
Ik ook, en het andere pakketje moet ook snel binnen komen.
Iemand blij maken met een cadeautje
pi_109601237
Pakketjes. Altijd problemen.

Dan zie je dat briefje in de brievenbus dat ze langs zijn geweest en het de volgene dag nog eens proberen. En je weet al dat je dan ook gewoon niet thuis bent :') Vervolgens kun je de dag daarna dan pas naar het postkantoor, wat sluit op onmogelijke tijden en je dus eerder weg moet van je werk.
pi_109601360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef Daqufrance het volgende:
Pakketjes. Altijd problemen.

Dan zie je dat briefje in de brievenbus dat ze langs zijn geweest en het de volgene dag nog eens proberen. En je weet al dat je dan ook gewoon niet thuis bent :') Vervolgens kun je de dag daarna dan pas naar het postkantoor, wat sluit op onmogelijke tijden en je dus eerder weg moet van je werk.
Hele dag niet durven douchen omdat je op een pakketje wacht, zie je na een tijdje toch dat briefje liggen. The fuck. :')
pi_109601400
Ik was een keer nog naakt toen ze aanbelde. Snel aankleden, maar toen waren ze al weg. :')
pi_109601402
Dat gewacht op pakketjes is de reden dat ik zelden iets online bestel. Als ik iets wil hebben, wil ik het nu. En niet pas morgen overmorgen drie dagen later op het postkantoor.
pi_109601427
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gewacht op pakketjes is de reden dat ik zelden iets online bestel. Als ik iets wil hebben, wil ik het nu. En niet pas morgen overmorgen drie dagen later op het postkantoor.
Dat wachten boeit me niks. Wat dat betreft ben ik relaxt ingesteld :D
pi_109601510
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Eerst dacht ik ook zo, en wilde ik ook altijd passen. Toen zag ik dat internet veel goedkoper is. :')
En het is gewoon verleidelijk om rond te klikken en alles in je winkelwagentje te doen en dan moet je het gewoon wel kopen.
pi_109601616
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eerst dacht ik ook zo, en wilde ik ook altijd passen. Toen zag ik dat internet veel goedkoper is. :')
En het is gewoon verleidelijk om rond te klikken en alles in je winkelwagentje te doen en dan moet je het gewoon wel kopen.
Natuurlijk is internet veel goedkoper. Maar ik koop de wachttijd af door naar de winkel te gaan :')
pi_109601727
Hmmmmzzz zullen ze deze gewoon in de winkel hebben??? (H&M)

Ik wil wel bestellen, maar de broek is 15 euro en verzendkosten 4,90 :')
En als ik ga bestellen, dan ben ik weer verplicht om meer te bestellen dan alleen deze broek :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 11:53:38 ]
pi_109601753
Ik vind hem alleen zo hoog :? Of ligt dat aan mij :P
pi_109601793
Lijkt wel een hoog model ja.
pi_109601806
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind hem alleen zo hoog :? Of ligt dat aan mij :P
Ik vind hem ook heel hoog, maar ik dacht dat het aan mijn slechte oog voor wat leuk staat bij vrouwen lag.
pi_109601838
Je kan wel die code doen, dan krijg je die 5 euro verzendkosten weer terug.
pi_109601964
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Myraela het volgende:
Je kan wel die code doen, dan krijg je die 5 euro verzendkosten weer terug.
ow ja dat is waar....

De H&M hier in Spijkenisse heeft niet alles wat op de website staat, en geen zin om naar Rotterdam te gaan :@

Hmzzzz toch even kijken straks, en anders bestel ik hem wel online.
Zijn de levertijden al een beetje versneld?? Geen zin om weer een maand te wachten :')
pi_109601998
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef Myraela het volgende:
Lijkt wel een hoog model ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind hem ook heel hoog, maar ik dacht dat het aan mijn slechte oog voor wat leuk staat bij vrouwen lag.
Ja dat vond ik nou ook... maar misschien valt het wel mee :P

OMSCHRIJVING
Een 5-pocketbroek van elastisch twill met een smalle pasvorm en een normale taille. Dit model heeft driekwart pijpen met een ritsje onderaan.
pi_109602010
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ow ja dat is waar....

De H&M hier in Spijkenisse heeft niet alles wat op de website staat, en geen zin om naar Rotterdam te gaan :@

Hmzzzz toch even kijken straks, en anders bestel ik hem wel online.
Zijn de levertijden al een beetje versneld?? Geen zin om weer een maand te wachten :')
Ze verwerken je bestelling tegenwoordig heel erg snel. Bezorgtijd 3-5 dagen. Als ze het op voorraar hebben

Mijne is net binnen. O+
pi_109602045
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze verwerken je bestelling tegenwoordig heel erg snel. Bezorgtijd 3-5 dagen. Als ze het op voorraar hebben

Mijne is net binnen. O+
Ow echt??

Hmmm dan ga ik nu even snel naar de H&M, en anders vanmiddag even bestellen online :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')