beter tietentruitje aan volgende keer!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Mss het volgende:
Mijn telefoon ging 1 dag buiten de garantie kapot. En toen wilde Tmobile ook niks voor me doen
Goeden tipquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beter tietentruitje aan volgende keer!!
nee, want ik maak geen egocentrische TT's in capslockquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik las: happy barfday![]()
![]()
Skjoe gij lapohunterDon't turn into spees kthxbye
Ik loldequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik maak geen egocentrische TT's in capslock
Ik snapquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat soms te hard, en het is druk op werk. Als ik dan thuis kom en er zitten drie topics vol heb ik de puf ff niet meer
zo gaat dat met vlagen!
Ja, gestaagquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap![]()
Zolang het slinken maar gestaag doorgaat![]()
Kud je hebt me ingehaaldquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gestaag
Ik heb vorig weekend nogal heftig gedaan en dat ben ik nog steeds aan het lozen
En mijn jurkjes zijn allemaal te klein, maar da's een extra stimulans weer.
Zit nog steeds op min dertien gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Joah je loopt nog steeds voor op je 'schema' tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gestaag
Ik heb vorig weekend nogal heftig gedaan en dat ben ik nog steeds aan het lozen
En mijn jurkjes zijn allemaal te klein, maar da's een extra stimulans weer.
Zit nog steeds op min dertien gelukkig
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef BGTes het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doenoh, gaat het niet door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja dat wel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah je loopt nog steeds voor op je 'schema' toch![]()
![]()
Alvast dibs op je jurk-pics voor laterz![]()
Hurrderderrp
Nee ik loop het deze week net misquote:
Thehehe zolang je nog op schema zit ist nog steeds uber goei busyquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Volgens het schema moet ik vrijdag op 87,5 zitten en vanmorgen was het 86,8. De voorsprong wordt wel minder tho
ik zou er bijna friet voor gaan etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe zolang je nog op schema zit ist nog steeds uber goei busy
Als dat eenmaal niet meer zo is; moet ik je flink op je donder geven en krijg je billenkoek![]()
Oh balen... Dan heul erg duimen voor volgende weekquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee ik loop het deze week net misMisschien volgende week.. Dan komen er meer appartementjes vrij. *duimt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |