ik weet van niks.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan het nu een stuk beter ja.
The rick is strong in mequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef SuperFruitig het volgende:
MMMMMMmmmm mmm mmmm mmmmmmm MMMMmmmm
AAAAAAah hha aaaaaah aaaahaaaa
DONT
LEAVE ME THIS WAAAAAAYAHAAYAHAAHAHY
I CANT SURVIVE
I CANT STAY ALIIIHIIVEEE
WITHOUT YOUR LOOHOOHOOOVEEEEEEEE
SO DONT LEAVE ME THIS WAAAHAAAy
AAAAAAA
BABY!
Er zijn echt nog wel genoeg idioten die op de PVV gaan stemmen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Hopen op nieuwe verkiezingen – op naar de 0 zetels voor de PVV
Maakt niet uit zolang ze geen deel uitmaken van het kabinet of gedogen. Ik zou graag VVD-D66-PvdA willen zien, maar ben bang dat veel mensen nu massaal zullen gaan vallen voor de populistische onzin van Roemer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn echt nog wel genoeg idioten die op de PVV gaan stemmen hoor.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn echt nog wel genoeg idioten die op de PVV gaan stemmen hoor.
VVDquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang ze geen deel uitmaken van het kabinet of gedogen. Ik zou graag VVD-D66-PvdA willen zien, maar ben bang dat veel mensen nu massaal zullen gaan vallen voor de populistische onzin van Roemer.
Had ik ook jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dacht dat die gewonnen DLC alleen mappack was maar is gewoon jaarabbo Elite.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
Sharqi en Operation Firestorm vind ook minder idd.
Alleen voor jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, je moet flappen met je bil schat
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Fsmxi het volgende:
Verdomme zeg, flipt de wasmachine blijkbaar net als ik nog alleen thuis ben, staat achter zo'n beetje half blank
Half uurtje dweilen/whatever geweest om het beetje netjes te krijgen, en nu is het semi-droog. Later misschien beter.quote:
Komt ervan als je zo een wasmachine hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Fsmxi het volgende:
Verdomme zeg, flipt de wasmachine blijkbaar net als ik nog alleen thuis ben, staat achter zo'n beetje half blank
Nicequote:Op donderdag 29 maart 2012 09:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Half uurtje dweilen/whatever geweest om het beetje netjes te krijgen, en nu is het semi-droog. Later misschien beter.
O, en halverwege komt mijn broertje ineens uit bed. Was vergeten dat hij school had en niet werk. Eerste dat hij doet: foto voor z'n twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |