Zijn die 2 die je erbij krijgt niet leuk dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Achteraf kei hard spijt want die nieuwe mappen zijn ruk. Hoop op meer leuke spec ops mappen.
Vallen ook erg tegen, ik mis de snipe missies van mw2quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zijn die 2 die je erbij krijgt niet leuk dan?
Maar.. je kan niet snipen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vallen ook erg tegen, ik mis de snipe missies van mw2![]()
Welke mappen zijn ruk dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Achteraf kei hard spijt want die nieuwe mappen zijn ruk. Hoop op meer leuke spec ops mappen.
Welke mappen hebben we het dan over? De standaard of de nieuwe van multiplayer of spec ops?quote:
Vind die nieuwe mappen beter dan de oude die zuigen allemaalquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Je zegt zelf nieuwe mappenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke mappen hebben we het dan over? De standaard of de nieuwe van multiplayer of spec ops?
Serieus? Ik vind het verschrikkelijke mappen, kan er niet aan wennen. De enigste mappen die ik leuk vind zijn Seatown, Underground, Dome, Arkaden, Resistance, Hardhad en Lockdown.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je zegt zelf nieuwe mappen. Vind die 4 MP mappen wel tof opzich
Beter dan de standaard maps
Hihihi deugniet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
Sharqi en Operation Firestorm vind ook minder idd.
Ach heb van de week pas voor het eerst de nieuwe maps gedaan. Weet sowieso de map namen niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het verschrikkelijke mappen, kan er niet aan wennen. De enigste mappen die ik leuk vind zijn Seatown, Underground, Dome, Arkaden, Resistance, Hardhad en Lockdown.
Cool story bro.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Ja man, weet je map ik in MW3 vet vind? Operation Metro, beetje shit opblazen, gaten in muren jwz. Oh wacht, dat is niet Faal Of Duty maar BF3
op ze duits aan het ingraven before the burnquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach heb van de week pas voor het eerst de nieuwe maps gedaan. Weet sowieso de map namen niet.
Nah BF3 is toch een stuk beter. Ja Niels, ik zeg het, BF3 is beter
Nieuwe maps gecheckt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
op ze duits aan het ingraven before the burn
Zijn ze gratis dan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |