quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die wil ik vrij houden voor een sleeve die ik toch nooit durf te zetten.![]()
Nee ik zit te twijfelen over 2 plekken.Onder de tiet dan. Tekst onder de clavicula lijkt me niks, helemaal als je daar net zoals op die foto een kuiltje hebt, dat gaat er niet mooi uitzien denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit het met boeken dan? Heb je die überhaupt wel?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet niet of het verplicht is ofzo, maar zonder laptop kan je niet veel doen tijdens de lessen.
Valt wel mee. Ik zie iedereen met een mac altijd zo kloten om alles aan het werken te krijgenquote:
Ik heb iets van 3 boeken gekocht in de afgelopen 2.5 jaar. De rest heb ik van internet en uit de bieb. Ik kijk altijd eerst even of de boeken te downloaden zijn of dat ze hem in de bieb hebben liggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe zit het met boeken dan? Heb je die überhaupt wel?
Dat is wel slim.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik zie iedereen met een mac altijd zo kloten om alles aan het werken te krijgen
[..]
Ik heb iets van 3 boeken gekocht in de afgelopen 2.5 jaar. De rest heb ik van internet en uit de bieb. Ik kijk altijd eerst even of de boeken te downloaden zijn of dat ze hem in de bieb hebben liggen.
Moest meteen aan Barney Stinson denkenquote:
Die link snap ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moest meteen aan Barney Stinson denken
Je weet niet wie Barney is?quote:
Of zoals Maurice;quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:59 schreef Rossdale het volgende:
"Thank you, come again" net boven je reet laten zetten
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jawel.. maar waarom je aan hem moest denken...?
Kun je wel blij mee zijn jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dacht dat die gewonnen DLC alleen mappack was maar is gewoon jaarabbo Elite.
Ga weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, dacht dat die gewonnen DLC alleen mappack was maar is gewoon jaarabbo Elite.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga weg.Daar heb ik 120 voor betaald.
Yeah buddy, wanneer gaan we knallen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een uurtje tijd, bij jou of bij mij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah buddy, wanneer gaan we knallen dan?
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel een uurtje tijd, bij jou of bij mij?
Nee ik ben nu al aan het gamen
Ik 85 euro met elite hoe de hell is die van jou zo duur danquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hardened edition was 120.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik 85 euro met elite hoe de hell is die van jou zo duur dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |