Huh?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik ben er uit, dit weekend naar de tattoo shop.
14quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat voor tattoo?
En wanneer is die meet nou, 7e of de 14e?
Je gaat die uit je nek laten weglaseren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik ben er uit, dit weekend naar de tattoo shop.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat die uit je nek laten weglaseren?
Daar moet ik niet naar de tattoo shop voor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat die uit je nek laten weglaseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar moet ik niet naar de tattoo shop voor.Ik moet me er maar bij neerleggen denk ik, en zo lelijk is ie nu ook weer niet.
Nee ik wil een tekst laten zetten. En ik weet dat de meningen daar erg over verdeeld zijn vooral omdat die tekst totaal geen betekenis heeft, maar ik vind dat ook helemaal niet nodig. Ik kwam deze foto 3 jaar terug tegen en sinds dien vind ik hem nog steeds prachtigIk twijfel alleen over de plek.
Onderarm is wel minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja ik eigenlijk ook, maar goed Gwen heeft er 2quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vind het niets, maarja ik ben dan ook anti-tattoo
Die wil ik vrij houden voor een sleeve die ik toch nooit durf te zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nee, nu informatica. Hang ervan af welke vakken je kiest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
Tim, jij zit toch op de HAN in Arnhem? Welke opleiding doe jij? Communication & Multimedia Design toch?
Ah oké.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, nu informatica. Hang ervan af welke vakken je kiest.
Goed bezig!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah oké.
Zit er aan te denken om Business IT & Management te gaan doen. HAN in Nijmegen ben ik erg bekend mee, hoe is de HAN hier in Arnhem?
Wat wil je weten precies. Ik vind het er wel prima. Vergeleken met het Saxion iig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah oké.
Zit er aan te denken om Business IT & Management te gaan doen. HAN in Nijmegen ben ik erg bekend mee, hoe is de HAN hier in Arnhem?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Hmm vind het niets, maarja ik ben dan ook anti-tattoo
Dank jequote:
De locatie is een stuk kleiner dan de HAN in Nijmegen of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat wil je weten precies. Ik vind het er wel prima. Vergeleken met het Saxion iig.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die wil ik vrij houden voor een sleeve die ik toch nooit durf te zetten.![]()
Nee ik zit te twijfelen over 2 plekken.Tramp stamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ik ben niet bij de HAN in Nijmegen geweest. Is die opleiding die je wil doen bij de ICA?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
De locatie is een stuk kleiner dan de HAN in Nijmegen of niet?
ICA?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet bij de HAN in Nijmegen geweest. Is die opleiding die je wil doen bij de ICA?
Ah. Het is niet bepaald een flitsend gebouw. Niet zo mooi als de andere gebouwen op de campus iig, maar het is prima. Lijkt op een uit de kluiten gewassen middelbare school.quote:
quote:
Oke, thanks.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Het is niet bepaald een flitsend gebouw. Niet zo mooi als de andere gebouwen op de campus iig, maar het is prima. Lijkt op een uit de kluiten gewassen middelbare school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |