Tand los???quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef Marnixos het volgende:
Ik heb hem eruit gekregen! Hij zat serieus fucking vast tussen m'n twee kiezen en ik heb er zo'n harde ruk aan gegeven dat nu m'n tand een beetje los zit maar toch, pijn weg!
Slotje
Wiebelt maar een beetjequote:
Ik heb gisteren exact hetzelfde gehad, en dacht: laat ik hier nu geen topic over openen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef Marnixos het volgende:
Hallo ik zit hier m'n tanden net te stoken met tandenstokers alleen nu is er eentje afgebroken tussen die kiezen en toen probeerde ik het stukje eruit te duwen alleen nu is ie er helemaal tussen gekomen en het doet ontzettend veel pijn kan iemand me svp zo snel mogelijk antwoord geven???
bij voorbaat dank
marnixos
Dat is niet goed hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef Marnixos het volgende:
Sorry voor de slechte OP trouwens, was even in een haasthuppeltje gemaakt.
[..]
Wiebelt maar een beetje
Wigje.quote:
Maak het nou niet erger dan het is, voor m'n gevoel is het prima omdat het geen pijn doet en nu kom jij me hier helemaal indoctrinerenquote:
Ik waarschuw je alleen maar dat een tand niet hoort te wiebelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Maak het nou niet erger dan het is, voor m'n gevoel is het prima omdat het geen pijn doet en nu kom jij me hier helemaal indoctrineren
Ik ook nuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |