Inmiddels is de eerste wedstrijd van de finale al gespeeld tussen São Caetano uit Brazilie en Olimpia uit Paraguay.
1-0 voor de Brazilianen
de winnaar zal uitkomen tegen Real Madrid om de wereldbeker.
ps:Iemand ooit van São Caetano gehoord?
quote:Ja hoor.. speelt daar niet een of andere veel scorende jonge spits?
Op donderdag 25 juli 2002 10:28 schreef BobRooney het volgende:ps:Iemand ooit van São Caetano gehoord?
quote:Somalia speelt er...oude bekende
Op donderdag 25 juli 2002 10:40 schreef Gunner het volgende:[..]
Ja hoor.. speelt daar niet een of andere veel scorende jonge spits?
Zo had je Marcello die bij PSV nooit echt zijn belofte kon inlossen (met veel tam tam zei hij dat hij beter zou worden dan Romario en Ronaldo), terug naar Brazilie ging en daar prompt met ik dacht Palmeiras de Copa Libertadores won. Vampeta idem dito. Die werd zelfs aan VVV uitgehuurd.
Opvallend dat ze in Nederland niet op de toppen van hun kunnen speelden en in Brazilie wel.
quote:Ja...viel mij dus ook op. Van Marcello wist ik het niet, maar van Vampeta en nu dus Somalia die bij Excelsior gestald werd, viel het mij ook op ja.
Op donderdag 25 juli 2002 11:37 schreef Leatherface het volgende:
Dit heeft even niks met de Copa Libertadores op zich te maken, maar ik vind het erg opvallend dat Zuid - Amerikaanse (met name Braziliaanse) spelers die het in de Nederlandse competitie nooit echt fantastisch deden in Zuid - Amerika wel uitblinken met hun clubs.Zo had je Marcello die bij PSV nooit echt zijn belofte kon inlossen (met veel tam tam zei hij dat hij beter zou worden dan Romario en Ronaldo), terug naar Brazilie ging en daar prompt met ik dacht Palmeiras de Copa Libertadores won. Vampeta idem dito. Die werd zelfs aan VVV uitgehuurd.
Opvallend dat ze in Nederland niet op de toppen van hun kunnen speelden en in Brazilie wel.
quote:Wat zal ik zeggen: het zijn mooi-weer voetballers
Op donderdag 25 juli 2002 11:37 schreef Leatherface het volgende:
quote:ex feyenoorder ja
Op donderdag 25 juli 2002 11:19 schreef BobRooney het volgende:
Somalia speelt er...oude bekende
Maar die bedoel ik niet.. het is een ander
Redelijk verrassend is Olimpia toch nog winnaar van de Copa Libertadores geworden!
Na het 0-1 verlies thuis en een 0-1 achterstand bij rust in de return, kwamen ze toch nog terug tot 2-1. Daarna volgde verlenging, waarin niet gescoord werd. Bij het nemen van penalties bleek Olimpia de sterkste.
Zie de karakteristieken
Begin december zal Olimpia nu de strijd met Real Madrid aangaan om de wereldbeker voor clubs.
quote:Tot 2 weken geleden heb ik nog nooit van Olimpia gehoord
Op donderdag 01 augustus 2002 14:30 schreef Mist het volgende:
[afbeelding]Redelijk verrassend is Olimpia toch nog winnaar van de Copa Libertadores geworden!
Na het 0-1 verlies thuis en een 0-1 achterstand bij rust in de return, kwamen ze toch nog terug tot 2-1. Daarna volgde verlenging, waarin niet gescoord werd. Bij het nemen van penalties bleek Olimpia de sterkste.
Zie de karakteristieken
Begin december zal Olimpia nu de strijd met Real Madrid aangaan om de wereldbeker voor clubs.
Wie weet kunnen ze het Real Madrid in November nog heel lastig gaan maken. Verloor Real 2 jaar geleden ook niet van Boca? Enfin, alles is dus mogelijk.
quote:São Caetano, de ploeg die kampioen werd van de derde divisie en meestreed om het landskampioenschap.
Op donderdag 25 juli 2002 10:28 schreef BobRooney het volgende:ps:Iemand ooit van São Caetano gehoord?
Morgen word de laatste wedstrijd gespeeld in de Copa Libertadores., in Sao Paulo, Santos v Boca. Santos staat met 2 -0 achter. Voor wie het leuk vind, hier meer info.
quote:Santos, de club van Pele
Op dinsdag 1 juli 2003 13:26 schreef BobRooney het volgende:
weer vergeten...gvd!!!Morgen word de laatste wedstrijd gespeeld in de Copa Libertadores., in Sao Paulo, Santos v Boca. Santos staat met 2 -0 achter. Voor wie het leuk vind, hier meer info.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/3031298.stm
Deze kan trouwens naar VBL, mitt
Diego.
quote:
Het duel kende een merkwaardig slot.
Nadat scheidsrechter Jorge Larrionda
Boca een penalty had toegekend,gingen
de spelers van Santos door het lint.
Aanvoerder Paulo Almeida pakte daarbij
de gele kaart uit de hand van Larrionda
en toonde die aan de arbiter.
Forum Opties | |