quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
succes tes en space!
Lin, poets ze!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik seks had op dat hamburgerbed
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier wel zonnig, zit alleen nog in mijn hotel dus zie er niet zo veel van
nu lekker ontbijten en dan nog even genieten van de stad en de zon
[ afbeelding ]
thee?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe een skjoetje, ben al 3x in een uur naar de wc geweest
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was er geburt als je de hele mok had leeggedronken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 slokjes want daarna was hij koud
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
succes tes en space!
Lin, poets ze!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik seks had op dat hamburgerbed
Oeh, nice!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Spring maar achterop bij mij....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al sinds gisteravond "Bagagedrager" in mijn kop
ACHTEROP ME FIETSquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ACHTEROP ME FIETS
EN IK WEET NOGNIE WAAR WE NAARTOEGAANSAME MAARDATBOEITMEOOK HELEMAAL NIETS
Nice!quote:
Damn girl, wat ben jij goed bezig!quote:
Dat heb je helemaal zelf in de hand natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice!
Bij mij gaat het +100 kilo worden
Gestopt met roken
Goed zo! Dan is het inderdaad de kunst om je niet helemaal vol te vreten!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice!
Bij mij gaat het +100 kilo worden
Gestopt met roken
13,1 kilo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn girl, wat ben jij goed bezig!
Wat is het totaalsaldo nu???
[..]
Dat heb je helemaal zelf in de hand natuurlijk.
Maar wel yay voor stoppen met roken
Sinds gisterenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goed zo! Dan is het inderdaad de kunst om je niet helemaal vol te vreten!Hoe lang ben je al gestopt?
Nee, maar de laatste loodjes gaan langzaam he. Wel super!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
13,1 kilo.Nog 2,9 kilo tot streefgewicht. Ik wilde het eigenlijk voor mijn verjaardag halen, maar aangezien dat in twee weken is, zal dat denk ik niet meer lukken!
Ja, ik weet het. Heb eerst een hele tijd op 70 kilo gezeten, toen weer een paar weken op 69. Nu lijkt er eindelijk beweging in te zitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste loodjes gaan langzaam he. Wel super!
Nee, dit is mager:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Heb eerst een hele tijd op 70 kilo gezeten, toen weer een paar weken op 69. Nu lijkt er eindelijk beweging in te zitten.![]()
Iedereen vindt mij zo mager, maar ik vind dat eigenlijk wel meevallen. En dan ook nog gaan aanmoedigen om niet nog meer af te vallen.
Thanks!quote:
Ja precies! Ik ben dunner dan ik eerst was, maar niet mager. Ik zou mezelf nooit kunnen uithongeren, ik hou veel te veel van etenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dit is mager:
[ afbeelding ]
Jij bent hot stuff.
Enne, mensen die dat zeggen zijn jaloerse haters.
Pas als je jezelf gaat uithongeren en uitmergelen ga ik zeggen dat je moet stoppen
Dom van die mensenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Ik ben dunner dan ik eerst was, maar niet mager. Ik zou mezelf nooit kunnen uithongeren, ik hou veel te veel van eten
Brintaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef Dwyn het volgende:
Eten![]()
Maar nu gezond eten. Wat zal ik eens gaan ontbijten? Kwark met appel, magere yoghurt, brinta of brood met mager beleg?
Klinkt als een tripje naar de huisarts!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN TEENNAGEL is nog verder gescheurd, en nu doet ie bewegen met lopen en dat doet au. Hij zit nog rechts aan de teen vast zegmaar, aan de zijkant. Dat ga ik zeker niet loskrijgen zonder veel pijn?
Eh, die ratst hem er zo vanaf, dan doe ik het liever zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klinkt als een tripje naar de huisarts!
Succes ermee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh, die ratst hem er zo vanaf, dan doe ik het liever zelf
Niet nog meer schade aanrichten? Je mag het lekker zelf weten hoor, maar ik zou niet graag zelf een nagel bij mezelf eraf trekken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat kan een dokter dat ik niet kan dan? Serieuze vraag want ik snap de meerwaarde niet
Mehquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niet nog meer schade aanrichten? Je mag het lekker zelf weten hoor, maar ik zou niet graag zelf een nagel bij mezelf eraf trekken.
Dat dus. Die huisarts weet wat ie doet en kan het gelijk behandelen als het niet goed gaat, en fatsoenlijk inpakken zodat je niet van die lekkere ontstekingen enzo krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Niet nog meer schade aanrichten? Je mag het lekker zelf weten hoor, maar ik zou niet graag zelf een nagel bij mezelf eraf trekken.
Het is idd echt niet normaalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Waar bemoeien die mensen zich allemaal mee
gebruik*quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
misbruik maken van de situatie, ik ben er goed in
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
priem, ik wil wel een hotelkamer opteren als het mag, tegen betaling?
Okay, dan check ik die even uit, thanks!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik hou het in mijn achterhoofd
Het is geen goedkoop hotel (zo uit mijn hoofd: 120 euro incl. ontbijt); maar aan de andere kant: geen kosten qua taxi en je rolt zo je bed in
Als je interesse hebt; laat maar weten! Anders raad ik je aan om naar 'de beiaard' te kijken in centrum torhout qua hotel (goedkoopste en maar paar minuten rijden met taxi).
Ik heb nu nog even een lijst nagevraagd bij cif; want een andere tante die eerst niet kwam; komt nu toch en zou al blijven slapen.
Chauffeur zouden we daar ook eventueel kunnen bij plaatsen; ipv hotel in het centrum voor hem te boeken...
Ew nee...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt in Eindhoven dus in het van Abbemuseum trouwen, wij dachten: leuk zeg! Einz!
Dus ik een foto opvragen van die zaal waar je dan kan trouwen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is goeiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okay, dan check ik die even uit, thanks!
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt in Eindhoven dus in het van Abbemuseum trouwen, wij dachten: leuk zeg! Einz!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan je gelijk college gevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeker!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je gelijk college geven
3 uur durende lezing over het belang van de hedendaagse kunst.
Goeden troll-actie![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Iedereen die later dan ik kwam is ook al weggeroepen echtquote:
Sterkte! Ik had na drie jaar geen tandarts gezien te hebben, alleen wat tandsteen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ben al jaren niet meer geweest. Dus wel een bietje zenuwachtig
![]()
Giev jouw gebitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sterkte! Ik had na drie jaar geen tandarts gezien te hebben, alleen wat tandsteen!
uhoh...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iedereen die later dan ik kwam is ook al weggeroepen echtzit ik hier alleen. Zelfs de receptioniste is m gesmeerd.
Mijn vader heeft ook zo'n geweldig gebit. Op zn 25e pas zijn eerste gaatje en daarna op zn 35e de 2e.quote:
Nooit gehad, of zijn ze eruit getrokken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:29 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb geen verstandskiezen, één keer een gaatje gehad van een melktand die in een volwassentand boorde en ze hebben preventief mijn achterste kiezen dichtgeseald tegen gaatjes.
Ik heb vooral veul tandsteen.
Nooit gehad. Ze stonden niet op de röntgenfoto die ik kreeg toen ze mijn beugel aan het aanmeten waren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nooit gehad, of zijn ze eruit getrokken?
Ik werd altijd gesealed, eigenlijk wil ik dat weer, omdat ik door het nagelbijten nogal gekke kiezen heb gekregen, EN plat, en sommieg hoeken van de kiezen erboven/onder zijn in mijn kies gesleten, dus ik heb allemaal gaatjes in mijn tanden daardoor. Die werden dichtgesealed, maar nu niet meer
Ha, zoeen heb ik ook, maar dan boven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit altijd ramvol gaten. Ik heb zelfs een heus gargantuargat![]()
[ afbeelding ]
Wut! Gek zeg. Nou ja, misschien krijgen sommige mensen ze gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ze stonden niet op de röntgenfoto die ik kreeg toen ze mijn beugel aan het aanmeten waren.
Van mij mogen ze wegblijven! Toch alleen maar ellende!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wut! Gek zeg. Nou ja, misschien krijgen sommige mensen ze gewoon niet.
Ik heb ze al heel lang, mijn tandarts wou me niet geloven toen ik zei dat mijn verstandskiezen doorkwamen, zelfs niet toen hij ging kijken.
Hoe oud was je dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wut! Gek zeg. Nou ja, misschien krijgen sommige mensen ze gewoon niet.
Ik heb ze al heel lang, mijn tandarts wou me niet geloven toen ik zei dat mijn verstandskiezen doorkwamen, zelfs niet toen hij ging kijken.
Bij mij zit er dus een gat in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wegblijven! Toch alleen maar ellende!
15? 16? Zoiets, ik was echt vroeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe oud was je dan?
Oh en hai meisjes.
Dat is idd wel vroeg ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij zit er dus een gat in.
[..]
15? 16? Zoiets, ik was echt vroeg.
Dafuqquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit altijd ramvol gaten. Ik heb zelfs een heus gargantuargat![]()
[ afbeelding ]
Goed busyquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.beautygloss.nl(...)e-1/#comment-440752/
BInnen de EU hoef je dat sowieso niet te betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al betaal je de invoerrechten niet, dan valt je BTW aangifte weer hoger uit.
Dat is waarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
BInnen de EU hoef je dat sowieso niet te betalen natuurlijk
Dat is zo maar dat zullen ze haar ook niet vertellen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:06 schreef RenRen- het volgende:
EN ik denk echt wel dat er veel geld in roeleert, echt niet maar 80 centMaar kan het mis hebben, maar het zal ook een reden hebben dat dit nooit wordt prijsgegeven
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo maar dat zullen ze haar ook niet vertellen lijkt me.
iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietMaar als dior maar 80 cent winst maakt per palette hielden ze er snel mee op
Omdat kuddedier.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn al die bezoekers daar dom en vinden ze het een goed artikel?
Hier: http://networkedblogs.com/vFCB3quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:17 schreef Mirjam het volgende:
meisjons, waar komen jullie terecht als jullie op http://www.facebook.com/l(...)vue5vQuqduPsLm_IBPcg klikken
hmmmm don't know if...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef Dwyn het volgende:
Essent raadt aan mijn voorschot te verlagen naar 10 euro.
ja, dat snap ik, maar gewoon op die blog?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier: http://networkedblogs.com/vFCB3
Bij nagellak.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:17 schreef Mirjam het volgende:
meisjons, waar komen jullie terecht als jullie op http://www.facebook.com/l(...)vue5vQuqduPsLm_IBPcg klikken
ja mevrouwtjeee, u heeft 1 kuub meer verbruikt dan berekend... betaal maar eemkes 300 euro bij. En uw voorschot gaat met 100 euro omhoog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen. Kan ik straks weer bijbetalen.
Ja, die verbruiksmanager gaf al aan: 'Dit wijkt af van het door ons berekende verbruik!' dus ik schrok al, maar was het dus blijkbaar minder verbruik dan ze hadden gedacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja mevrouwtjeee, u heeft 1 kuub meer verbruikt dan berekend... betaal maar eemkes 300 euro bij. En uw voorschot gaat met 100 euro omhoog.
ja, weet ik nietquote:
Wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, weet ik niet
ik doe op die link klikken, dan zie ik onderin chrome 11649.bodysparking.com , en dan word ik naar allerhande kutsites geredirect
dating, gratiz, malware, etc.
halp?
avg virusscanner downloaden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, microsoft security essentials zegt dat er niks aan den hand is
Meta de Vries?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai ik heb een scheef hoofd.
Mijn tandarts is hoteen vrouw trouwens en de assistente heet Meta
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Mn vulling was gebroken trouwens
Was er onderweg?quote:
Oeh jurkjesquote:
Zeg dat je cc niet moet zeurenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn creditcard moest wel huilen deze maand
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.
Een uur geleden afgeleverd.
Maar dat leverdatum onbekend met pakketbezorger onderweg had ik ook bij de H&M laatst. Kwam gewoon die dag nog.quote:
Had ik ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar dat leverdatum onbekend met pakketbezorger onderweg had ik ook bij de H&M laatst. Kwam gewoon die dag nog.
Deed het pijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai ik heb een scheef hoofd.
Mijn tandarts is hoteen vrouw trouwens en de assistente heet Meta
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Mn vulling was gebroken trouwens
goed bezig linquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben kapot!!.... Ik was om kwart over twaalf klaar bij de friettent, toen ben ik naar de action geweest, toen naar huis. Daar heb ik de spulletjes binnen gegooid, de afwasteil gevuld met water en ben mijn scooter schoon gaan maken... En toen ben ik meteen gaan douchen en nu ben ik schoon en heb ik zin om iets te gaan doen buiten
Oh, en ik heb nog een eitje gebakken die ik nu op zit te peuzelen
![]()
Waar komt dezen energie vandaan man??
Ja, beetje eng welquote:
Hartstikke goed toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben kapot!!.... Ik was om kwart over twaalf klaar bij de friettent, toen ben ik naar de action geweest, toen naar huis. Daar heb ik de spulletjes binnen gegooid, de afwasteil gevuld met water en ben mijn scooter schoon gaan maken... En toen ben ik meteen gaan douchen en nu ben ik schoon en heb ik zin om iets te gaan doen buiten
![]()
Ja, het is wel lekker iddquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hartstikke goed toch?Kun je nu lekker niets doen in de zon
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ja man!! Ik ben nu al meer dan een week blijquote:
Ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Deed het pijn?
Goed dat je geweest bent![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:47 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Bij mij welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef Diconnected het volgende:
Lesgeld is nog niet afgeschreven. Even DUO checken dan maaranders is het SPEND ALL THE MONEEEEEY
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:03 schreef Lindytje het volgende:
Nasty unf...er op
Ik ga in het park hangen
Ja bij mij niet dus ik ga maar even online checkenquote:
Hendigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef Diconnected het volgende:
Technische storing, kan niet inloggen
Dies tof!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand toevallig weleens zo'n ding gezien voor ongeveer de helft minder?![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19874054/
Ik wil graag zo'n beklede kist in mijn kamer, handig ook om op te zitten
Bij Marconiplein zit een nieuwe meubelboulevard, misschien daar eens kijken? Schijnt een Ikea-like winkel te staanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja he!Ik heb alleen niet zoveel geld over op het moment
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:51 schreef Dwyn het volgende:
En thuis nergens last meer van. Als ik nu al last van de warmte krijg, wordt het nog leuk deze zomer!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij Marconiplein zit een nieuwe meubelboulevard, misschien daar eens kijken? Schijnt een Ikea-like winkel te staan
Tinypicquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil goeden matigen foto's dumpen van mijn verdoofhoofd maar photobucket werkt niet mee
Is dat handig vanaf mobiel?quote:
Oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat handig vanaf mobiel?Ik heb namelijk een photobucket-app
He gatverdamme meisquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
Ohai, ik ga meteen weer maar wil even melden dat ik net thuis kom van een heel leuk weekend meten de diagnose is binnen gekomen van Brammetje.
Het is een tumorik wil alleen maar vloeken en ik moet ook nog veel leren enzo en nu weten we niet wat we moeten soen met Bram. Hij is te dik/blind om zijn achterpoot te amputeren. Dat kan hij niet verwerken.
Verdomme![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
Ohai, ik ga meteen weer maar wil even melden dat ik net thuis kom van een heel leuk weekend meten de diagnose is binnen gekomen van Brammetje.
Het is een tumorik wil alleen maar vloeken en ik moet ook nog veel leren enzo en nu weten we niet wat we moeten soen met Bram. Hij is te dik/blind om zijn achterpoot te amputeren. Dat kan hij niet verwerken.
Verdomme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you sexy lady
it's the map in my mind that sends me on my way.
Je probeerde zeker gewoon te glimlachen, aan twee kanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charmant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yeshquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je probeerde zeker gewoon te glimlachen, aan twee kanten?
Ik zat eerst nog vrolijk naar iedereen te glimlachen op de heenweg naar de plee. Toen zag ik dit in de spiegel en ben maar gestopt met glimlachenquote:
Woehahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag eerst nog vrolijk naar iedereen te glimlachen op de heenweg naar de plee. Toen zag ik dit in de spiegel en ben maar gestopt met glimlachen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag eerst nog vrolijk naar iedereen te glimlachen op de heenweg naar de plee. Toen zag ik dit in de spiegel en ben maar gestopt met glimlachen
Good busy IJsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed weer om buiten te werken.
Helaasch wel m'n lak verkloot en mezelf op de kaart gezet als domme doos.(Verkeerde tas met reclame meegenomen.
)
ik lollerde een beetjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed weer om buiten te werken.
Helaasch wel m'n lak verkloot en mezelf op de kaart gezet als domme doos.(Verkeerde tas met reclame meegenomen.
)
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt wel.![]()
En er ook echt pas achterkomen als je alles hebt rondgebracht.Maar goed, ze maakten er geen probleem van verder.
Like a boss.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:07 schreef BGTes het volgende:
Dat awesome moment als je kleren online bestelt en ze allemaal perfect passen
Oh yeahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:07 schreef BGTes het volgende:
Beterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:07 schreef BGTes het volgende:
Euh.. een vest omdat iedereen altijd zeurt of ik het niet koud hebquote:
Hommels.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef Mss het volgende:
Dafuq, er kwam hier net echt een gigantische hommel binnenvliegen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef BGTes het volgende:
[..]
Euh.. een vest omdat iedereen altijd zeurt of ik het niet koud hebEn die sluit heel mooi om mijn weelderige vormen heen
En een shirt dat mijn tetten mooi laat uitkomen
Klinkt nice!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef BGTes het volgende:
[..]
Euh.. een vest omdat iedereen altijd zeurt of ik het niet koud hebEn die sluit heel mooi om mijn weelderige vormen heen
En een shirt dat mijn tetten mooi laat uitkomen
Die is leukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef BGTes het volgende:
DezeAls ik hem aan heb zie je net dat spleetje tussen mijn tetten
De Maffe Marathon!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
Het is een beetje druk op de website van de bijenkorf geloof ik
(ik wil alleen maar gezichtsreiniging bestellen.... )
Korting?quote:
Vast niet voor MAC.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Korting?![]()
* BGTes gaat even kieken
Of geldt dat weer niet voor MAC? Ik moet een fluffy blending brush hebben en die vind ik het fijnst
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier echt zo hard om lolleren![]()
Flauwerds zijn het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh, mac doet nooit mee aan kortingsacties![]()
Hoerenmekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh, mac doet nooit mee aan kortingsacties![]()
Samequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb vandaag trouwens het eerste boek van the hungry games geleend van een collegaatje.
JOAH eerst de film kijken en dan pas het boek lezen, lijken wassen
Ja, karige karige, ze zouden eens een euro mislopenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flauwerds zijn het.
Misschien zondag even langswapperen.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... ze hebben alleen zulke fijne spullen![]()
Ik heb de boeken gedownloadquote:
Ik dacht dat jouw telefoon ook kon e-readerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb de boeken gedownload![]()
Alleen op de computer leest niet zo fijn
Ja, het zijn hufters....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik weet hetSinds ik die kwasten heb.. darn. En die foundation smelt gewoon samen met mijn huid en en
Ohhh jaaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het zijn hufters....
Die kwasten idd...
En ik kan heul niet zonder hun brush cleanser en voor mijn gezicht de cleanse off oil... En de fluidliners.. Boohhhhhhhh
Ohja!! Verrek!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw telefoon ook kon e-readeren
En terechtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ohhh jaaEn door de fix+ lijkt mijn huid echt perfect
IK HAAT MEK
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Verrek!!!
Eens even kijken hoe ik mijn foon aan de computer krijg, want de computer herkent mijn telefoon steeds niet
Niet aan beginnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb niks van mac en nooit geprobeerd ook
Ik zeg; DOENquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
I promisequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet aan beginnenNooit!!!!!!!! Hoor je me, nooit!!
Ja, lach maar... hij zegt steeds dat er geen ding aangesloten is, terwijl mijn telefoon er dan heul wel aan zitquote:
Nondeju, wat een ei.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaahh ik word helemaal knetter van mijn huisgenotenWordt een nieuw brandalarm bij ons geinstalleerd, ligt de stroom eraf. Ik kom net thuis, trek koelkast open en denk shiiiiit. Alles ontdooid
Zeg ik tegen huisgenoot: heb jij ook geen stroom meer? Nee zegt ie.. en geen warm water.. dus ik zeg oh, sinds wanneer dan? Hij: oh rond een uur of 4 vanmiddag. Ik weer: en heb je de huisbaas al gebeld? of zelf gekeken wat je er aan kan doen? Hij: nee. Met een onnozele kop van moet ik dat doen?
Die fucking idioten hier wachten altijd tot ik thuis ben en ga bellen
Samequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
2u tijdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb gister dat eerste boek in twee uur gelezen.
Vermoeiend, zulke mensenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaahh ik word helemaal knetter van mijn huisgenotenWordt een nieuw brandalarm bij ons geinstalleerd, ligt de stroom eraf. Ik kom net thuis, trek koelkast open en denk shiiiiit. Alles ontdooid
Zeg ik tegen huisgenoot: heb jij ook geen stroom meer? Nee zegt ie.. en geen warm water.. dus ik zeg oh, sinds wanneer dan? Hij: oh rond een uur of 4 vanmiddag. Ik weer: en heb je de huisbaas al gebeld? of zelf gekeken wat je er aan kan doen? Hij: nee. Met een onnozele kop van moet ik dat doen?
Ow das fijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ook altijd ruzie met telefoons en computers en al helemaal in combinatiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lach maar... hij zegt steeds dat er geen ding aangesloten is, terwijl mijn telefoon er dan heul wel aan zit![]()
*mopper*
Ik lees vrij snel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Same![]()
[..]
2u tijdLees je snel
Of ik erg langzaam kan ook
OMGquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef princess-a het volgende:
Ik ook...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd ruzie met telefoons en computers en al helemaal in combinatie
Daarom vind ik Priem en Sjaan altijd zo knap wanneer ze van die computerdingen roepen en oplossingen gevenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik kan er duidelijk niet mee om gaan![]()
Echt te erg hoor! 2 weken geleden was de kachel kapot, ik lag in bed met dikke koorts, denk savonds lekker even douchen, deed het warm water het ook niet. Hele dag al niet,zo bleekquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow das fijnEn lekker niet zelf aan denken ook....
Ja!!! dat is ook knap!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom vind ik Priem en Sjaan altijd zo knap wanneer ze van die computerdingen roepen en oplossingen gevenDat is echt iets waar ik gewoon 0 verstand van heb
Volgens mij denken ze allemaal: 'We hebben hier toch zo'n handige Princess rondlopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt te erg hoor! 2 weken geleden was de kachel kapot, ik lag in bed met dikke koorts, denk savonds lekker even douchen, deed het warm water het ook niet. Hele dag al niet,zo bleekMaar niemand belt dan die monteur even
En vorige week heeft iemand het haakje aan de muur van de douche gemold, waardoor je met de douchekop in je hand moest douchen. Ik dacht ik wacht een paar dagen tot 'de dader' het zelf even meldt en er wat aan gaat doen. Maar dat gebeurde ook niet
Eieren, allemaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt te erg hoor! 2 weken geleden was de kachel kapot, ik lag in bed met dikke koorts, denk savonds lekker even douchen, deed het warm water het ook niet. Hele dag al niet,zo bleekMaar niemand belt dan die monteur even
En vorige week heeft iemand het haakje aan de muur van de douche gemold, waardoor je met de douchekop in je hand moest douchen. Ik dacht ik wacht een paar dagen tot 'de dader' het zelf even meldt en er wat aan gaat doen. Maar dat gebeurde ook niet
De sarcastische trut die normaal diep in mij weggestopt zit ging helemaal losquote:
Goeden excuus wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
De sarcastische trut die normaal diep in mij weggestopt zit ging helemaal los
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn telefoon doet het al op de computer
Hoefde maar 1 ding aan te klikken![]()
Bwehehhequote:
Nog zo'n ei.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwehehheNu wel snel even uit die flow komen want mn rijinstructeur komt me zo ophalen, voor een les die ie heeft verplaatst van 18.00 naar 20.00 en nu net weer naar 19.00 uur
Dus die kan ook nog wel wat vlammers gebruiken
Whutquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee want ik heb weer gebeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WhutEn dus is de douchekop nog steeds kapoet?
![]()
Voel je je alweer beter babe?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook net eten op![]()
Na anderhalve dag op water en 3 soepstengels en wat sinaasappelsap te leven
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef Debsterr het volgende:
ff iets heel kneuzigs, maar m'n moeke heeft meegedaan aan een schrijfwedstrijd (lees het a.u.b. niet inhoudelijk) en ze kan een boek winnen met haar eigen cover. Zouden jullie heel misschien willen stemmen? Kan via HIER
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee want ik heb weer gebeldMoest mn haar helemaal natmaken, kraan uit, inzepen, kraan weer aan om uit te spoelen. Kraan weer uit, lichaam inzepen, ondertussen liep het steenkoude water uit mn haar over mn rug
Je komt er pas achter hoe hendig dat haakje is als je em niet hebt
Euh.. En welkeen is onze favoriet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef Debsterr het volgende:
ff iets heel kneuzigs, maar m'n moeke heeft meegedaan aan een schrijfwedstrijd (lees het a.u.b. niet inhoudelijk) en ze kan een boek winnen met haar eigen cover. Zouden jullie heel misschien willen stemmen? Kan via HIER
quote:
quote:
Dat is goed om te horen!!! Doe nog maar een beetje rustig aanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Gelukkig niet meer moeten overgeven
Enkel wat duizelig en half half gevoel; maar verder eik wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |